Miracl3 Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 Finnes det feks noen produkter som tar volum ut av håret? Rettende shampo eller noe sånn? Jeg har ikke krøller men litt fall, etter min siste klipp trenger jeg rettetang for å få volumet ned. Vill jo helst ikke rette håret hver dag, da blir det jo supertørt og veldig slitt veldig fort. Og hva gjør jeg med disse brusende småhårene? Hvordan får jeg de til å ligge inntil? Jeg trenger desperat hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dolly* Skrevet 27. april 2007 #2 Del Skrevet 27. april 2007 Føne det nedover? sånn at du bruker hårføneren nedover mens hodet er oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 27. april 2007 #3 Del Skrevet 27. april 2007 Ellers tror jeg Dove har en straightening shampo, om den fungerer er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miesol Skrevet 27. april 2007 #4 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har også endel fall i håret og masse småkrøller på toppen - mitt blir glatt og fint ved å føne nedover (som forklart over her) + kms moistrepair (anbefales på det varmeste!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. april 2007 #5 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med Sunsilk (lilla). Innbiller meg at den ikke er så veldig god (siden det er billig butikksjampo), men har ikke funnet noen andre som er like gode (enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 27. april 2007 #6 Del Skrevet 27. april 2007 Alterna har noe de kaller straightning balm, den syns jeg virker bra. Du bruker den i halvtørt hår, og kan enten la det luft tørke eller tørke det med føner, det syns jeg gir best resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 27. april 2007 #7 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Bruk en føner du kan velge varmegrad på og føn med mens du strekker håret med børste. Gjerne med rundbørste! Det funker fint for meg når det er litt lengde på håret. Endret 27. april 2007 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå