hegre Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 Synes partneren din at du er best i senga full eller edru?
Gjest Pax Skrevet 2. juni 2007 #22 Skrevet 2. juni 2007 Synes partneren din at du er best i senga full eller edru? Spurte du meg? Det varierer. Noen ganger bedre, andre ganger dårligere. Best er det nok når han er brisen og jeg full.
Gjest Gjest_hegre_* Skrevet 2. juni 2007 #23 Skrevet 2. juni 2007 Spurte du meg? Det varierer. Noen ganger bedre, andre ganger dårligere. Best er det nok når han er brisen og jeg full. Ja, jeg spurte vel først og fremst deg Pax. Takk for forståelsen forresten!
Gjest Pax Skrevet 2. juni 2007 #24 Skrevet 2. juni 2007 Ja, jeg spurte vel først og fremst deg Pax. Takk for forståelsen forresten! Det var da så lite. Jeg som tenner på BDSM har blitt klassifiserert som syk, pervers og unormal i dette forumet. Din fetish er bare blåbær i forhold.
hegre Skrevet 9. juni 2007 #25 Skrevet 9. juni 2007 Det går en avstemning på et nettsted for alkoholfetishister om hvilke kjendisdamer vi helst ville ha sett fulle . Jeg nominerte Mette Marit... Du vet: pen blondine med "utagerende festing" i fortiden, og så gir jo patriotisme de rareste utslag!
enig Skrevet 11. juni 2007 #26 Skrevet 11. juni 2007 Ikke så lett å finne frem til disse forumene.... Ting tar vist tid... Men er jo spennende å følge utviklingen på denne tråden da ;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå