naley Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg har time klokken 12 i dag, gruer meg veldig. Liker ikke kle av meg for fremmede, men hvilke klær bør man gå i? Og får man noe å bite i? Kommer til å ødelegge tennene mine med å bite sammen i 45 min. hehe!
Gjest Miss Guided Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 45 minutter? Fy flate, jeg har vurdert å prøve brasiliansk men dette høres ut som i overkant av det jeg vil være i stand til å holde ut. Ellers ingen råd om bekledning. Forresten er det ikke meningen at man skal gjøre dette uten klær?
naley Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 hehe jo, men tenkte litt på det å kle av seg. Og hva som er best å gå med etterpå, regner med man er hoven og svett etterpå. Tenkte joggebukse og egentlig stor lett truse, men litt styggt å komme i det da. 30-45 min sier de det tar... 1 gang ofte litt mer tid derfor regner jeg 45 min...
Dalilah Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Hvor mye koster det? Og hvor lenge holder det seg "piggfritt" ?
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Eg har sia første gang brukt olabukse og bomullsbokser. Dei går ut mens du kler av deg, så ka du har på er uinteressant. Dei går også ut når du ska kle på deg. Om det tar så lang tid kan dei ikkje vere særlig gode... Første gang for meg tok 20 minutt, no tar det 15. Det eg går kostar det 250 kroner, i Oslo. Held seg ikkje hårfritt så lenge som dei seier, ei veke kanskje? Etter det begynner det å komme litt tilbake, men det stikk aldri.
Gjest Kaya83 Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Det tar ca 15 min, er jævelsk vondt og første gangen må du regne med at det koster ca 500 og tar endel lengre tid, men så går det nedover.. Jeg mener å huske at jeg leste et sted at gjennomsnittspris pr kvarter er 250kr. Hvis du syns det er ekkelt å vise deg naken, så vil jeg anbefale deg å ha på deg skjørt, det dekker litt mer enn bare en genser liksom.. Du trenger ikke å ta av deg skjørtet, bare trusa.. Og så tar en omgang med våtservietter eller kom nydusjet, da føler du deg litt mer fresh..
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 I Oslo er det i alle fall to plassar som tar hhv 290 og 250 for heile seansen, uansett kor lang tid det tar.
Susannah Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 En litt stor truse er fint, det kan gjøre litt vondt etterpå. Jeg svetter alltid når jeg blir nervøs og engstelig,(og det ble jeg første gangen med brasiliansk eller når det har vokst ut mye...) så jeg har alltid på meg en genser som ikke er så stram. Eller tror jeg 45 minutter er noe overdrevet, 20-30 minutter bør være max, selv om det er første gangen. Lykke til!
marmelade Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 første gangen jeg var hos hudpleier for brasiliansk voks tok det 20min.. og jeg regnet med at det skulle gjøre veldig vont, men det gikk egentlig bedre enn det jeg forventet.. og det varte i ca 10-15 dager piggfritt. Det stikker ikke nei når de først har begynt å gro
naley Skrevet 27. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. april 2007 Vel overstått Tok ca 15 min, 20 med av og påkledning.
Gjest Tweek Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Dere er flinke! Jeg vil ååå, men tør ikke Men dimmine, jeg så på prislisten og det var j bikinilinje som kostet 150 kr, ikke braziliansk. Har i byen ligger braziliansk på 500 kr ca.
naley Skrevet 27. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2007 Det var ikke så gale. Nok pga jeg hadde gruet meg såå lenge, er 15 % student rabatter der jeg var.
naley Skrevet 27. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2007 HVOR OFTE OG HVOR MYE KOSTER DET Å TA BRASILIANSK VOKS For å opprettholde et godt resultat bør man gjøre det hver tredje til fjerde uke. (PS! Andre gang man gjør det vil smerten være halvert og det blir mindre og mindre vondt for hver gang). På bARe clinic i Stavanger koster det 150kr per kvarter. Noen steder nærmer prisen seg opptil 1000kr. Så vær pris bevisst, og sørg for at hudpleieren er veldig nøye. Det er ikke vits å gå til en salong hvor de ikke er nøye, hvor du etterpå må hjem og bruke pinsetten.
Gjest Gjesten Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 Det om at det gjer så mykje mindre vondt er litt tull etter mi erfaring... Kor eg er i syklusen spelar mykje større rolle for meg. Eg tykkjer det gjer minst vondt rett etter mensen. Eggløysing er gruuuusomt! Det var verre enn første gang, og då hadde eg gjort det minst 8 gonger før altså. På Afroditeklinikken i Oslo koste det 290,- og på Waxing Palace i Oslo koste det 250,- . Ingen av desse prisane er studentrabatt, det er heilt vanlige, fulle, faste prisar.
sprellelina Skrevet 22. august 2007 #17 Skrevet 22. august 2007 Ikke gå på Afroditeklinikken i hvertfall. De ska bare lure deg mest mulig på penger. Jeg sluttet nå å gå dit for godt etter at de prøver seg med å plutseligt sette opp prisen. Veninnen min hade gavekort på 200 kroner. Hun kjøpte hudpleieprodukter og ser etterpå at de aldrig trekt fra det gavekortet. Hun gik tilbake men de nekter for det. Hvor ligger den andre stedet, har lyst å prøvde det jeg:-)
Sans Skrevet 22. august 2007 #18 Skrevet 22. august 2007 Jeg husker ikke hva jeg betalte, men jeg vokset når det begynte å bli "in" - og etter det har prisen dumpet. Jeg hadde ikke på meg annet enn på overkroppen, jeg, og de er så profesjonelle at det føltes ikke ubehagelig i det hele tatt. Videre var de hårene som vokste ut myke og mye tynnere. Neste gang var det ikke vondt i det hele tatt, og 3. gangen småpratet vi gjennom hele behandlingen. På meg tok det lengre og lengre tid mellom hver gang det var nødvendig å vokse. Og etterhvert var hårene så tynne, at jeg bare nappet ut de som var "sjenerende" mellom behandlingene. Absolutt å anbefale. Men jeg begynte å barbere meg igjen.. Flyttet og hadde ingen steder å gjøre det lenger. Men nå skal jeg ta permanent hårfjerning med laser! Dyrt, men så deilig å ikke tenke på hårfjerning!
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Ikke gå på Afroditeklinikken i hvertfall. De ska bare lure deg mest mulig på penger. Jeg sluttet nå å gå dit for godt etter at de prøver seg med å plutseligt sette opp prisen. Veninnen min hade gavekort på 200 kroner. Hun kjøpte hudpleieprodukter og ser etterpå at de aldrig trekt fra det gavekortet. Hun gik tilbake men de nekter for det. Hvor ligger den andre stedet, har lyst å prøvde det jeg:-) Jeg må også bare si; ikke gå på Afrodite Klinikken! Jeg var misfornøyd med farging av hår (som de utførte) og jeg ringte en uke etterpå og forventet at de skulle farge på nytt. Men nei da måtte jeg lissom betale for fargen (300 kr!) og det sa jeg at de bare kunne glemme. Jeg nekter å betale enda mer for noe jeg ikke er fornøyd med! Så er jeg på vei ut døren og hører de begynner å snakke om meg osv. Jeg går inn igjen og jeg snakket lenge med de blablaa. Konklusjonen er hvertfall at jeg har lagt inn klage på dem hos Forbrukerombudet og jeg råder alle til å holde seg unna. Jeg kjenner folk som jobber i frisørsalonger og de betaler 40, ja FØRTI, for farge. Og i tillegg har alle andre frisører klage "frist" på hvertfall to uker. Herregud. For noen idioter. Hater det stedet. PS: Søsteren min vokset der, men hun som utførte det holdt ikke igjen når hun dro ---- førte da til at søstern min fikk blåmerker og div. på området. HOLD DERE UNNA!=) Til deres eget beste.....
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. august 2007 #20 Skrevet 24. august 2007 Jeg må også bare si; ikke gå på Afrodite Klinikken! Jeg var misfornøyd med farging av hår (som de utførte) og jeg ringte en uke etterpå og forventet at de skulle farge på nytt. Men nei da måtte jeg lissom betale for fargen (300 kr!) og det sa jeg at de bare kunne glemme. Jeg nekter å betale enda mer for noe jeg ikke er fornøyd med! Så er jeg på vei ut døren og hører de begynner å snakke om meg osv. Jeg går inn igjen og jeg snakket lenge med de blablaa. Konklusjonen er hvertfall at jeg har lagt inn klage på dem hos Forbrukerombudet og jeg råder alle til å holde seg unna. Jeg kjenner folk som jobber i frisørsalonger og de betaler 40, ja FØRTI, for farge. Og i tillegg har alle andre frisører klage "frist" på hvertfall to uker. Herregud. For noen idioter. Hater det stedet. PS: Søsteren min vokset der, men hun som utførte det holdt ikke igjen når hun dro ---- førte da til at søstern min fikk blåmerker og div. på området. HOLD DERE UNNA!=) Til deres eget beste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå