Gjest utlogget Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 ...og jeg lurer veldig på hvem han snakket med. Han påstår at det var no data-support-greier, og jeg ser at han tok en telefon til dem litt over kl.1, men man snakker da ikke med support i en time midt på natta? Jeg hørte at han snakket i telefonen fra soverommet, og gikk ned for å ta meg et glass vann. Men da jeg kom inn i stua/kjøkkenet satt han plutselig ikke i telefonen mer. Spurte hvem det var han nettop snakket med, og fikk altså "support" til svar. Syns det hørtes litt merkelig ut at han plutselig var ferdig med dem da han hørte meg komme, så jeg tenkte at jeg skulle sjekke mobilen hans i dag. Ingen samtaler klokka to altså, bare en utgående til support litt over 1. Noe sier meg at han har sletta den siste oppføringa. Er heller ikke mulig å se varigheten på den telefonen han tok til support.(sony ericsom k610i) Det hjelper heller ikke at jeg fikk beskjed om at han og kompisen skal jobbe på kontoret hans hele lørdagskvelden. Har en sterk følelse av at noe ikke er som det skal, og det er ikke likt meg... Mest sannsynlig er det ikke noe lureri her, men...
kamela Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Si at du opplever det som ubehagelig at han prater i telefonen midt på natta, og spør om hva han egentlig holder på med. Kan jo være at han sa sannheten.
Gjest plø Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Det at han la på akkurat da du kom er jo egentlig ganske naturlig..Det er litt sånn når man hører at det kommer folk så begynner man å avslutte telefonsamtalen..eks; Nei nå kommer dama det er vel på tide å avslutte..
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Han kan holde noe skjult for deg og han kan faktisk ha sagt sannheten. Du må snakke med han om dette. Holder han noe skjult for deg sier han nok ikke dette, men du kan kanskje se på hans kroppsspråk om han juger. Ring support og si at du har et problem som samboeren din ringte om i går.Suport sier enten at de har snakket med han eller ikke. Hvis det går da. Ikke tro det værste, kanskje han planlegger en overraskelse til deg
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Be han bestille logg fra mobilen sin, bare for å fjerne alle mistanker - og se hvordan han reagerer. Loggen lar seg ikke bortforklare. Jeg vet, dessverre.
Gjest Silmarill Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Han kan holde noe skjult for deg og han kan faktisk ha sagt sannheten. Du må snakke med han om dette. Holder han noe skjult for deg sier han nok ikke dette, men du kan kanskje se på hans kroppsspråk om han juger. Ring support og si at du har et problem som samboeren din ringte om i går.Suport sier enten at de har snakket med han eller ikke. Hvis det går da. Ikke tro det værste, kanskje han planlegger en overraskelse til deg ← Sa jeg får ikke rettet opp skrivefleiflene
Badlands Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Kanskje en venn(inne) som har problemer, og ville ha akutt trøst el råd? Og han ville ikkje brette ut om hans/hennes private ting til deg, og fann derfor på ei unnskyldning? Dersom dette er det einaste du har opplevd i det siste som gir grunn til mistanke, ville eg slått det frå meg. Det kan godt vere noko heilt anna enn du frykter Dersom det kjem i tillegg til anna suspekt oppførsel ville eg, klok av skade frå tidlegare opplevingar, vore veldig på vakt.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Ja du får nesten bare sette det inn i sammenhengen som kun du ser selv.
Tili Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Er du sikker på at Support er Support? Jeg vet om en som lagret nummeret til elskerinnen sin under "xxx transport". Det finnes mange måter å skjule utroskap på.
Gjest Supermennesket uten mangler Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Magefølelse er en interessant greie... Følg den. Det er enten rett eller feil.
MrBrightside Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Be han bestille logg fra mobilen sin, bare for å fjerne alle mistanker - og se hvordan han reagerer. Loggen lar seg ikke bortforklare. Jeg vet, dessverre. ← haha hadde dama mi forlangt det hadde det forholdet vært over. Aner ikke om det er noe i det du tror, men å forlange log slik når han først har nektet blir bare for dumt. Er han skyldig så er forholdet allerede over(?), og er han uskyldig vil han sannsynligvis aldri tilgi deg.
gizmoo Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Jeg gikk lenge og overså magefølelsen min med eksen... Viste seg at alt jeg hadde følt på meg stemte. Tror at det er en grunn til at man får en slik magefølelse, og at det ofte stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #14 Skrevet 27. april 2007 Helt enig med siste innskriver. Er det flere grunner til at denne mistanken hos deg nå ??? Har han forandret seg i det siste ??
Gjest -ts- Skrevet 27. april 2007 #15 Skrevet 27. april 2007 Hei alle sammen - så fine og reflekterte svar dere har! Jeg vet sannelig ikke jeg. Har spurt han rett ut om han lurer med noe jeg ikke skal vite om, ei dame kanskje? Og fikk selvfølgelig til svar at det gjør han ikke. Men han syns jeg er "søt" som tenker sånn, han tar det som et kompliment liksom. Om han snakket sant eller ikke blir vanskelig å vurdere. Tror alle som blir konfrontert med noe sånt blir smånervøre, uansett om de er skyldige eller ikke. Han vet jo ikke at jeg har sjekka mobilen hans, så jeg fisket litt rundt når og hvor lenge han egentlig snakket med support i natt. (Under påskudd av at jeg syns han burde få seg litt søvn om natta istedet for å jobbe.) Han svarte at mellom 12 og 2 hadde han sikkert vært på telefonen med dem i en time tilsammen. Men på Anropsloggen hans står det bare to nummer i det tidsrommet; ca 12.00: kompisen/ kollegaen 01.00: nummeret til support. Hvor er det blitt av alle de andre anropene? Mest sannsynlig har jeg blitt preget av alle trådene om utroskap her inne i det siste. Men en liten del av meg lurer... Kan jeg bestille logg for hans mobil (fra hans mailadresse for eksempel), eller må han gjøre det selv? Syns ikke jeg har grunnlag for å plage han med det. Hvis det var meg selv som ble anklaget for noe sånt ville jeg jo blitt såra og sint. Er jo ikke hans feil at jeg ikke greier å stole 100% på han. Det er vel heller ingen andre ting som tyder på at han lurer meg. Men vi har to små barn, og det blir ikke mye tid til forholdet for tida. De siste to årene faktisk (pga. to tette). Er nok litt ekstra touchy på grunn av det, og på en måte ville jeg "forstått" det hvis han søkte spenning utenfor hjemmet. Dessuten er han en skikkelig flott mann. Verdens vakreste. :rødme: Har nok mista en god del av selvtilliten, og da er det lett å bli paranoid. Selv om jeg aldri har vært det tidligere, før i natt. Takk til dere som gidder å svare på atter en "utroskaps-tråd" ihvertfall. Selv om denne sannsynligvis ikke blir like underholdene som visse andre. Skal godt gjøres forresten.
snøfnugg Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg satt selv i tlfn 1,5 time på dagtid med support. Det jeg lurer på er hvilken support som er oppe kl 1? De har som regel åpningstider. Har du prøvd å ringe det nr han ringte? Endret 27. april 2007 av snøfnugg
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #17 Skrevet 27. april 2007 Jeg synes uansett at du skal sjekke litt til... men ikke informér han noe spesielt.. Men har du fått en grunn til å få den magefølelsen du har, så ligger det sannsynligvis noe bak (det er jo du som kjenner mannen her....!!)
m67 Skrevet 27. april 2007 #18 Skrevet 27. april 2007 Jeg kjenner ham jo ikke, men mange som er skyldige/har dårlig samvittighet reagerer på en konfrontasjon med å bli sinte og komme med beskyldninger tilbake. Sånn sett kan det jo tyde på at han har rent mel i posen. Nå er selvfølgelig ikke alle like, og er han sterk og ikke lar seg så lett vippe av pinnen kan han ha svart slik han gjorde. Som flere har nevnt: hva føler du selv? Det er ikke tull at magefølelsen som regel stemmer veldig bra. Det gjode den for meg også i sin tid dessverre . Hun reagerte forresten med sinne på min konfrontasjon.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. april 2007 #19 Skrevet 27. april 2007 Hvilket nummer er registrert som support da? Om det er et mobilnummer så er det jo litt rart. Ville sjekket hvem det var registrert på i tilfelle.
Gjest -ts- Skrevet 27. april 2007 #20 Skrevet 27. april 2007 Jeg reagerer ikke på de numrene jeg faktisk finner på Anropsloggen hans, men de jeg ikke finner. Det er nesten ingen, så det ser ut som han nettop har sletta loggen. Nå finnes det bare numrene fra gårsdagen der, og i dag da. Problemet er at jeg ikke kan se hvem han snakket med da han plutselig la på kl.2 i natt, da jeg kom inn på kjøkkenet. Ser ut som det er sletta, eller blir ikke alltid alle anropene lagra på Sony Ericson? Nummeret til support var et kort nummer, ikke 8 siffer som i et mobilnummer nei. Han sier det tilbys Support hele natta, og det gjør det vel ut i fra det jeg vet. Han leverer bredbånd til flere bedrifter, så det er viktig at ting blir ordnet før arbeidsdagen begynner. Ingen som vet om jeg kan bestille logg selv? Huff, føler meg litt slem som vurderer det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå