Gjest miobell Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Vi fikk et nytt tv, av svigerfar, nå i vinter. Nylig flyttet til egen leilighet. Tidligere bodde vi i hans families sokkelleilighet, og der "slapp" vi betale NRK lisensen ... men nå ... Når er det denne lisensen vanligvis kreves inn, og hvor mye er den på? Vi må kanskje melde inn til noen at vi har TV? Vet ikke jeg.. kjæresten mener bare vi skal vente og se hva som skjer .. men jeg vil gjøre dette riktig.
Rosalie Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Dere skulle strengt tatt betalt egen lisens da dere bodde i sokkelen, også.
Gjest miobell Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Dere skulle strengt tatt betalt egen lisens da dere bodde i sokkelen, også. ← jada. men nå gjorde vi altså ikke det. er klar over det nå,og trenger ingen pekefinger og formaninger. tenkte ikke så langt da. jeg flyttet hjemmefra og inn hjemme hos han og vi eigde ikke noe eget tv, bare faren som hadde dette i det som før hadde vært "kjeller stue" i huset. Derfor. Får så være. Tenker bare hvordan gjøre det rett ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå