Gå til innhold

Røyk i Tyrkia? Og temp i sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hva/hvor man skal kjøpe røyk, ikke kjøpe røyk i Tyrkia,(Alanya)

Røyker vanligvis Petterøes og Marlboro..Ett bra sted de har billig og god røyk.. Dra til Alanya 5.september i 2 uker, Ågjett om jeg gleder meg!!! :hoho:

Og en ting til: Er det noen som har vært der i september? Hvordan er varmen der da?? og evt nedbør?!? Takk på forhånd til de som svarer!! :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er nok å kjøpe røyken på gardermoen eller flyet nedover. Skal du ha kjente merker der nede så er det ikke så billig, men de selger røyk over alt i butikkene.. (noen pris husker jeg ikke.. røyker ikke selv).. men jeg trur ikke du får tak i petterøes der da

Skrevet

Det er helt sikkert varmt der i september, jeg var der i slutten av juli og da var det over 40 grader hver dag.

Skrevet

Jeg var der i september for et par år siden og da var det 40 grader om dagen og 30 om kvelden eller noe. Sykt varmt var det hvertfall, så greit med aircondition :)

• 3 måneder senere...
Gjest afrodite83
Skrevet

Temperaturer i september trenger du ikke å bekymre deg over :-) Jeg kom tilbake fra Side / Tyrkia nå på onsdag, og hadde 2 uker med temp mellom 45 og 50 grader.. Så det er deilig og varmt :jepp:

Petterøes får du ikke kjøpt i Tyrkia, så det må du eventuelt kjøpe på taxfree i Norge. Men Marlboro får du kjøpt i Tyrkia. Anbefaler deg å kjøpe det på diverse marked rundt om kring, for der er det billigere enn på flyplassen. Jeg betalt nå 310,- for 2 kartonger marlboro.

Håper du får en fin tur!! Enjoy :-D

Skrevet

Tempen i Tyrkia nå i juli/august har ligget på 32-35 gr.

Men noen som ikke vet bedre måler da varmen i sola,,,,

I Sep ligger temp skjelden over 30 gr.

Gjest afrodite83
Skrevet

Skulle man ha målet temperaturen i sola, hadde det vel blitt langt over 60 grader...

Menmen..klagaer uansett ikke på varmen..Det er jo bare deilig :-)

• 10 måneder senere...
Gjest john arvid
Skrevet

Er det noen her som vet hva/hvor man skal kjøpe røyk, ikke kjøpe røyk i Tyrkia,(Alanya)

Røyker vanligvis Petterøes og Marlboro..Ett bra sted de har billig og god røyk.. Dra til Alanya 5.september i 2 uker, Ågjett om jeg gleder meg!!! :hoho:

Og en ting til: Er det noen som har vært der i september? Hvordan er varmen der da?? og evt nedbør?!? Takk på forhånd til de som svarer!! :tommel:

Hei har vært i Tyrkia og er 32 c om dagen og 25 om natten ca er en lang og bra sommer der nede . Er mest sigaretter dert ca 15 -20 kr for e n 20 pakning er knallbillig røyk der og drekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...