Therese073 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er det noen her som vet hva/hvor man skal kjøpe røyk, ikke kjøpe røyk i Tyrkia,(Alanya) Røyker vanligvis Petterøes og Marlboro..Ett bra sted de har billig og god røyk.. Dra til Alanya 5.september i 2 uker, Ågjett om jeg gleder meg!!! Og en ting til: Er det noen som har vært der i september? Hvordan er varmen der da?? og evt nedbør?!? Takk på forhånd til de som svarer!!
Pasha Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Det beste er nok å kjøpe røyken på gardermoen eller flyet nedover. Skal du ha kjente merker der nede så er det ikke så billig, men de selger røyk over alt i butikkene.. (noen pris husker jeg ikke.. røyker ikke selv).. men jeg trur ikke du får tak i petterøes der da
sacred Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Det er helt sikkert varmt der i september, jeg var der i slutten av juli og da var det over 40 grader hver dag.
Fruktig Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Jeg var der i september for et par år siden og da var det 40 grader om dagen og 30 om kvelden eller noe. Sykt varmt var det hvertfall, så greit med aircondition
Gjest afrodite83 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Temperaturer i september trenger du ikke å bekymre deg over :-) Jeg kom tilbake fra Side / Tyrkia nå på onsdag, og hadde 2 uker med temp mellom 45 og 50 grader.. Så det er deilig og varmt Petterøes får du ikke kjøpt i Tyrkia, så det må du eventuelt kjøpe på taxfree i Norge. Men Marlboro får du kjøpt i Tyrkia. Anbefaler deg å kjøpe det på diverse marked rundt om kring, for der er det billigere enn på flyplassen. Jeg betalt nå 310,- for 2 kartonger marlboro. Håper du får en fin tur!! Enjoy :-D
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Tempen i Tyrkia nå i juli/august har ligget på 32-35 gr. Men noen som ikke vet bedre måler da varmen i sola,,,, I Sep ligger temp skjelden over 30 gr.
Gjest afrodite83 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Skulle man ha målet temperaturen i sola, hadde det vel blitt langt over 60 grader... Menmen..klagaer uansett ikke på varmen..Det er jo bare deilig :-)
Gjest john arvid Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Er det noen her som vet hva/hvor man skal kjøpe røyk, ikke kjøpe røyk i Tyrkia,(Alanya) Røyker vanligvis Petterøes og Marlboro..Ett bra sted de har billig og god røyk.. Dra til Alanya 5.september i 2 uker, Ågjett om jeg gleder meg!!! Og en ting til: Er det noen som har vært der i september? Hvordan er varmen der da?? og evt nedbør?!? Takk på forhånd til de som svarer!! Hei har vært i Tyrkia og er 32 c om dagen og 25 om natten ca er en lang og bra sommer der nede . Er mest sigaretter dert ca 15 -20 kr for e n 20 pakning er knallbillig røyk der og drekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå