En som vet Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Har noen spørsmål ang. trening: Jeg er naturlig slank og har en forbrenning som gjør at jeg kan spise absolutt hva som helst uten å legge på meg. Men ettersom jeg da er så tynn fra før av, er det ekstra viktig for meg å få i meg mye proteiner i kostholdet? Det eneste jeg trener er styrke både fordi det er det eneste jeg liker, og fordi jeg ønsker å kunne trene uten å bli tynnere enn det jeg egentlig er. Problemet mitt er bare det at av en eller annen grunn så er kroppen min slik at selv om jeg er veldig utrent (har nettopp begynt å trene) så har jeg naturlig "muskler". Altså det ser ut som jeg har DEN bicepsen og skikkelig markerte magemuskler, uten at jeg er noe sterk i det hele tatt. Hvor de kommer fra aner ikke jeg! Synes det er veldig merkelig for det er jo ingen styrke i musklene uansett! Lurer på om nå som jeg har begynt å trene styrke om jeg kommer til å ende opp med å se ut som en body-builder til slutt? For synes egentlig musklene mine er markerte nok fra før av... Kan kanskje virke som luksusproblemer, men sånn føles det da ikke for meg Takker for svar!
Gjest Camillo Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Grunnen til at musklene dine synes så godt, er nok fordi du er så tynn. Alle har jo mer eller mindre muskler et sted, noen har de bare bedre gjemt enn andre! Har du da veldig lav fettprosent, får du jo naturlig nok musklene bedre frem. Lucky you! Det er jo ofte derfor jeg fnyser godt av dem som mener folk med sixpack er så godt trent; men det er et kjent fenomen med gutter (som har lettere for å få lav fettprosent enn jenter) som ikke er spesielt trent, men som får synlige magemuskler uten noe (særlig) jobb likevel. Det skal særdeles mye til for en jente å bli seende ut som en bodybuilder. Ikke tenk på det. Det høres ikke ut som om du har det beste anlegget for det heller, uten at jeg skal si det bastant ut ifra et innlegg på internett. Min teori er altså at de musklene du har, synes ekstra godt siden du har lav fettprosent. Ang. det første spørsmålet ditt, så bør du vel vite dette selv, jfr. nicket ditt. Hilsen en som ikke vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå