*Heidi* Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ta med svigers ut på en fin resturant på lørdag, da de har 30 års dag. Noen som har noen ideer? Må ikke være gourmet eller noe, er ikke fan av kjempe lite rar mat til kjempe dyr pris men en fin resturant med god mat, noe annet en peppes og egon liksom! Ekeberg resturanten var full bokket! Klem
kitekatt Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 (endret) Klosteret er kjempefint Endret 26. april 2007 av kitekatt
*Heidi* Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Hva med Ylajali? ← hvor er det? det har jeg aldri hørt om..
Petroline Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Ylajali ligger på St. Olavs plass. Har vært der en gang. Kjempedeilig mat! Anbefales..
Gjest Gjest 1 Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Ylajali ligger på St. Olavs plass. Har vært der en gang. Kjempedeilig mat! Anbefales.. ← Er det gamle "Apotheket"? I så fall skulle det være et ganske bra sted.
Chelsea Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Er det gamle "Apotheket"? I så fall skulle det være et ganske bra sted. ← Det ligger i samme bygg (samme inngang) som Tekehtopa. Jeg har også hørt mye skryt om stedet men har ikke vært der selv (kun på Tekehtopa cafè). Et annet sted jeg har hørt mye skryt om men heller ikke fått vært er Restaurant Eik
*Heidi* Skrevet 30. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2007 Takk for svar! Det ble agra da, veldig god mat der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå