Ceccy Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er det noen av dere som vet hva sikk sakk hår er?? Det er når du har sikk sakk i steden for midtskill.. Hva syntest dere om det??
Gjest Anal Intruder Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg synes det er det mest sensuelle en kvinne kan gjøre. Hun prøver å leke hard to get ved å lage omveier, men jeg finner alltid en måte å finne veien fra hennes vakre ansikt, gjennom sikk-sakk stien å nedover ryggen til mmmmmmmmmmmm
Gjest Sativa Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Vet godt hva sikksakkhår er. Var veldig moderne for... tja.... sju år siden? Jeg syntes det var fint før, men ikke nå.
*Dolly* Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Det er jo noe slikt som var inn for.. ca 100 år siden? syntes d var fint da, ja, men nå?? Nei! ser bare.. chav ut, men hvis du er chav er det kult!
Millis Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Husker den ja. Moderne for noen år siden. Been there done that, lenge til jeg gjør det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå