Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere...

Har nå fått ny p-pille resept av legen min...igjen. Har forsøkt de fleste merker, men blir skuffet gang på gang. Det ender alltid med at jeg lei av vektøkning, manglende sexlyst og dårlig humør slutter med pillene...og ringer legen. Nå har jeg gjort det igjen og har fått resept på "Loette". Har aldri hørt om denne pillen, og lurer dermed på om noen av dere der ute har prøvd dette merket. Noen erfaringer å dele med meg?

På forhånd takk!

Koz, Idun. :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke hørt om eller prøvd denne p-pillen, men du kan lese mer om den på :

http://www.felleskatalogen.no/ og søke på Loette på søketeksten.

Har du begynt på p-pillen ennå eller har du bare fått resepten ?

Har du begynt på den, og gått på den en liten stund, kan det ta tid før kroppen "godtar" pillen og begynner å normalisere seg igjen. Har du derimot gått lengre på den og erfarer de samme symptomer, bør du si ifra til legen og deretter prøve å finne ut om et annet prevensjonsmiddel som f.eks, pessar, p-sprøyte, p-ring eller hormonspiral / spiral kan være bedre for deg.

Gjør x-antall merker av p-piller deg dårlig, så burde du ikke gå på dem.

Men ring legen om det blir noen problemer!

Lykke til :D

Skrevet

Ja, jeg har testet loette. Vet ikke hvorfor, men sist jeg gikk til legen og skulle ha ny resept fikk jeg trionetta (merket ikke dette før jeg skull hente ut pillene) :evil:

Ettersom jeg da hadde byttet ppillemerke fire gang de siste mnd, GADD jeg ikke skifte en gang til..

MEN! Til saken.. Loette er den beste ppillen jeg har brukt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...