Tilde Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Tudilu folkens! Bare en liten uhøytidelig avatar "konkurranse". KG spøkelse KG spøkelse i spindelvevet her, hvem har den søteste avataren på nettet her? Jeg vil nominere CAREfordi jeg synes den pusen hennes er utrolig skjønn.. Flere som vil nominere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 Veldig godt spørsmål! Ungen til Tusenfryd får meg alltid til å smelte. (Ah, kanskje det var en baktanke med dét valget :blunke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg syns at Arwen22 Har den søteste avataren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Ismen sin bisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 Å takk Tilde :oops: :oops: :oops: . Pusen min heter Mikkel :oops: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Mikkel er kjempesøt, care :D også ligner han veldig på en pus jeg hadde før! Tusenfryds herlige baby stiller også sterkt i konkurransen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Synes pusen til care er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 4. mars 2003 #8 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg vil nominere kaninen til Nikki! Jeg må alltid smile når jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mars 2003 #9 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg syns at Arwen22 Har den søteste avataren!! TUSEN TAKK!!! Liker bebisen til Tusenfryd jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. mars 2003 #10 Del Skrevet 4. mars 2003 Usikker har den mest treffende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. mars 2003 #11 Del Skrevet 4. mars 2003 Takk kua mi........da beholder jeg den ei stund til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2003 #12 Del Skrevet 4. mars 2003 Takk, Hvitveis og Arwen - synes jeg er ganske tøff-søt selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SMerete Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 Bridget sin katt er best av alle katte avaterer http://www.kvinneguiden.no/Forum/profile.p...wprofile&u=2368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 arwen, og kiras er skjønn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mars 2003 #15 Del Skrevet 7. mars 2003 arwen' date=' og kiras er skjønn :blunke:[/quote'] *rødme* Tuuusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 7. mars 2003 #16 Del Skrevet 7. mars 2003 ... synes jeg er ganske tøff-søt selv også...Betyr dét at det er bilde av deg sjøl som litt mindre :o ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg synes hunden til Ismen er veeeeldig søt, stemmer for den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #18 Del Skrevet 7. mars 2003 Betyr dét at det er bilde av deg sjøl som litt mindre :o ? Dét min skatt - kan du få lure på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #19 Del Skrevet 23. mars 2003 Nå smiler jeg hver gang jeg ser Arwen22 sin. Den er så nydelig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mars 2003 #20 Del Skrevet 23. mars 2003 Takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå