Gjest Revenka Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg lurer på om jeg skal holde en tale, men har egentlig ikke så kjempelyst akkurat. Holdt du tale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal ikke det. Haaaater å snakke foran folk. Det gjør forsåvidt kjære og, men jeg har bare sagt at jeg gjør mye mer enn han i bryllupet, så han kan da holde en liten tale. Og han var faktisk enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. april 2007 #3 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal ikke holde tale. Jeg synes slike taler blir så klisjéfylte og overdrevne, alle skjønner jo at vi er lykkelige og elsker hverandre siden vi gifter oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pike28 Skrevet 26. april 2007 #4 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal holde tale. Jeg skal skrive det som et eventyr og tror det blir veldig bra. Skal selvfølgelig ikke ta med alle småhistoriene våre siden jeg da bare kommer til å gjenta hva han allerede har sagt. Gleder meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosin Skrevet 26. april 2007 #5 Del Skrevet 26. april 2007 For meg var det like naturlig at jeg holdt en tale til min mann, som at han holdt en til meg. Vi valgte begge å holde dette i en tone som ligger nært opp til vår væremåte og daglige talemåte. I ettertid er jeg glad for at jeg sa noen ord. Jeg tror også han er glad for at han valgte å si noen ord til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaM Skrevet 26. april 2007 #6 Del Skrevet 26. april 2007 Siden min kjære har angst for å snakke i forsamlinger, og vi ønsker en uformell middag, har vi avtalt at vi ikke skal holde taler for hverandre. Vil ikke at han skal grue seg mer enn nødvendig på den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 27. april 2007 #7 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ja, jeg skal holde tale... angret litt på at jeg sa jeg skulle men i alle bryllup jeg har vært har bruden holdt tale så da klarer jeg nok det jeg også :-) Den er egentlig ferdig også, må bare finpusse den litt og så øve på forhånd så jeg blir "vant" til å høre stemmen min høyt med talen hadde jeg tenkt. Jeg gjorde det samme når jeg var forlover for noen år siden og da ble det litt enklere når jeg endelig skulle fremføre den... Endret 27. april 2007 av mowgli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 27. april 2007 #8 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, jeg holdt tale. Vertskapet skal jo ønske velkommen, og siden det var vi som inviterte, og ikke foreldrene, var det jo rett og rimelig at en av oss skulle ønske velkommen. Og siden han skulle holde skikkelig tale litt senere, fant jeg ut at jeg skulle ønske velkommen. Og da slang jeg på litt til mens jeg likevel satt der og skrev tale, og så ble det hele fem minutter. I slutten av talen min overlot jeg ordet til toastmaster, som kom med praktiske opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 28. april 2007 #9 Del Skrevet 28. april 2007 jeg skal holde tle til min kjære ja.. mange skriver sang osv men jeg syns det er mer personlig å si noe..samtidigt vil jeg takke hans familie som har ttt så godt i mot meg kan ikke si at jeg gleder meg så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 29. april 2007 #10 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg skal holde tale. Gleder meg til å holde den, mer enn jeg gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 29. april 2007 #11 Del Skrevet 29. april 2007 Ja jeg skal holde tale (dersom jeg ikke blir superkylling og trekker meg 5 minutter før da). Jeg liker IKKE å snakke i store forsamlinger, men jeg vil holde tale i solidaritet med min kjære som heller ikke liker å snakke foran mange personer. Jeg kommer vel helst til å holde en slags oscar-tale - altså takke de som står meg nærmest for alt de har gjort for meg, og ikke minst min kjære for at han har holdt ut med meg i 7 år og til og med satser på å holde ut til vi blir gamle og grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 29. april 2007 #12 Del Skrevet 29. april 2007 Ingen av bryllupene jeg har vært i har bruden talet. Men jeg MÅ tale, syns det blir dumt å gå hele dagen uten å si noen ord til min kjære. trenger ikke være en stor og voldsomt bare noen ord, så vurdere jeg å la min forlover til å synge en sang fra meg til han. (ikke en diktet sang men som betyr noe for oss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 29. april 2007 #13 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg holdt tale, og er glad for at jeg gjorde det. Den var kort, uhøytidelig og lite klissete. Mannen min holdt ikke tale, vi ville at bare de som hadde genuint lyst skulle si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå