Gå til innhold

Flørting og kroppsspråk!

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget akkurat nå
Skrevet

Jeg er forelsket i en mann.

Jeg vet ikke om han er forelsket i meg, tror ikke det, men kanskje han er litt interessert likevel? På en eller annen måte?

Har begynt å observere hvordan han oppfører seg når vi snakker sammen, og en rød tråd er intens oppmerksomhet, strålende smil, ler alltid av "vitsene" mine og er blid og positiv hele veien. I tillegg, hvis vi står og snakker, står han veldig bredbeint (med beina langt fra hverandre) i forhold til hvordan det er normalt å stå. I tillegg blir jeg ofte veldig oppmerksom på hendene hans, av en eller annen grunn.

Noen som virkelig kan kropsspråk som vil tolke dette for meg?

Er det noen små, nesten usynlige bevegelser el. andre ting jeg kan se etter for å finne ut litt mer om det er andre følelser der enn bare vennskap?

På forhånd takk... :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest utlogget akkurat nå
Skrevet

Glemte å skrive at han også ser på meg. Lenge, mye. Hviler blikket på meg, på en måte. Det er behagelig. ;)

Skrevet

Søk litt på internett så finner du nok noe. :-) Vet at ofte så speiles bevegelsene.

Skrevet

ja, du kan se på pupillene hans, utvider de seg, er det tegn på at han ser noe han liker, har jeg lest...

Skrevet

...og dersom han speglar bevegingane dine, altså kopierer det du gjer, måten du står på etc, ubevisst, så er det visstnok òg eit godt teikn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...