Gjest Gjest akkurat nå.. Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei alle.. Jeg har vært sammen med samme mannen nå i snart 4 år, og bodd sammen i 3. Det vil si at det begynner jo å bli en liten stund. Vi er begge i midten av 20-årene.. Det har gått gradvis nedover og nedover med forholdet, og til slutt har det blitt en ond sirkel, og det har nesten vært å være sammen for en vane.. Men vi er glad i hverandre innerst inne! Nå skal vi (ihvertfall jeg) jobbe veldig med å få tilbake gløden og lysten, er det noen bra tips her? Tror nok han er mer lei enn meg, og har også sagt at han kanskje egentlig helst vil bo alene.. Men vi vet at det er noe der å jobbe med.. Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Reise bort, gå på samlivskurs (er visst noen som er delvis samlivskurs, og delvis koseferie, har litt lyst til det selv), sett av en dag i uken hvor dere er SAMMEN osv?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å kjempe så fælt for et slikt forhold. Dette er altfor dårlig til å starte et langt liv som småbarnsforeldre osv.
kamela Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Prøv å gjør noe av det som var morsomt og hyggelig å holde på med når dere ble sammen, gjenopplive gamle minner.
Gjest vimselot Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Flørte flørte og flørte og smile og le. Og mimre høyt om hvordan dere hadde det før (uten anklager, bare flørte...) Jeg tror at det verste menn vet er anklager og spørsmål. De fleste menn vil jo ikke skilles og ser ikke problemet i like stor grad som kvinner. Det er ikke sikkert at han ser på dette som et problem engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå