Gå til innhold

Min elsker har hår

Gjest Supermennesket uten mangler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min elsker har kjønnshår. Jeg bare hater hår som kommer mellom tennene.. Verst er når de kommer langt bak i ganen og jeg må skjerpe meg for å ikke brekke meg... Kan jeg be han barbere seg? Eller er det en menneskerett å få lov å beholde kjønnshåret sitt...?? :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Hvor langt opp på kølla vokser det hår på dette mennesket? :overrasket:

Skrevet
Hvor langt opp på kølla vokser det hår på dette mennesket? :overrasket:

*knis*

Skrevet

Hehe.. Vel.. det vokser fra ballene og utover.. Men så har han ikke så lang, dermed så får jeg den jo helt inn i munnen nesten, og dermed også kjønnsår.. Urgh... :sjenert:

Skrevet
Min elsker har kjønnshår. Jeg bare hater hår som kommer mellom tennene.. Verst er når de kommer langt bak i ganen og jeg må skjerpe meg for å ikke brekke meg... Kan jeg be han barbere seg? Eller er det en menneskerett å få lov å beholde kjønnshåret sitt...??  :grine:

En enkel "vet du, jeg tror jeg får ennå mer lyst til å suge deg om du er glattbarbert. Hva om vi tar en tur på badet og jeg barberer deg?" ville nok fungert som bare pokker på meg hvis jeg var ubarbert.

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Med engang jeg leste innlegget ditt trode jeg du svelga alt på engang liksom :overrasket: stor i kjeften tenkte jeg ;)

kan du ikke si at du tenner på intimbarbering da?

Kjønnshår mellom tenna er lite lækkert :ler:

Skrevet

Hmm.. jo.. jeg kan vel spørre om å få barbere han. Tenkte han kanskje tok et hint ettersom jeg alltid er glattbarbert.. Men er skikkelig redd for å gjøre han flau og ille til mote. Vi har ikke hatt sex så mange ganger :sjenert: Jeg blir bare så skikkelig "avtent" av de hårene altså... Kan han ikke bare stusse de litt liksom?? Føler meg litt som Seinfeld-gjengen som gjør det slutt pga bagateller... hehe... :ler:

Og dessuten.. Noen trodde jeg klarte å svelge hele greia og derfor fikk hår i munnen.. og jeg tenker.. Balleslikker ikke dere da????

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg har skadet så mange baller i mitt liv ved uhell så jeg tør ikke røre dem :grine:

Han har ikke spurt ennå heller, på to år, så jeg tror jeg er safe :ler:

Men spør om han kan stusse de ja :) Det pleier som regel å hjelpe bare det!

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Hmm.. jo.. jeg kan vel spørre om å få barbere han. Tenkte han kanskje tok et hint ettersom jeg alltid er glattbarbert.. Men er skikkelig redd for å gjøre han flau og ille til mote. Vi har ikke hatt sex så mange ganger  :sjenert:  Jeg blir bare så skikkelig "avtent" av de hårene altså... Kan han ikke bare stusse de litt liksom?? Føler meg litt som Seinfeld-gjengen som gjør det slutt pga bagateller... hehe...  :ler:

Og dessuten.. Noen trodde jeg klarte å svelge hele greia og derfor fikk hår i munnen.. og jeg tenker.. Balleslikker ikke dere da????

Joda, men jeg tenkte ikke lengre enn nesa rekker serru. :sjenert: . Jeg er ei sånn ei som snakker før jeg tenker... Men balleslikker kun hårfrie baller da... ;)

Skrevet

Hmm.. heretter gjelder det for meg også... :lol: (slikke hårløse baller altså).. arkgh..

Må vel bare hinte litt til... greit å si at jeg syns det er herlig uten hår eller??? Hvordan i nasen kan jeg si det på en pen måte??

Gjest Mysticgirl
Skrevet

:ler: Forstår deg godt jeg. Jeg hadde også en elsker engang og han var overgrodd i hår på ballene! Ikke mye lekkert å suge og smake på da da...

Jeg maste på at han måtte barbere ballene og det ble myye bedre ;) Har foressten sagt til alle mine kjærester jeg har hatt at jeg liker barberte baller og litt stussing ved roten og ingen har vært vond å be ;) Bare å true med at du lar dine fittehår gro om ikke han barberer balla :ler::ler:

Skrevet

Grøss.. Tror jeg hadde røska dem av i fortvilelse...!! X-D

Gjest Karibien
Skrevet

Samboeren min elsker at jeg er glattbarbert, noe jeg alltid er....han barberer seg bare jeg spør om det. Første gangen han barberte seg mens vi var sammen (han hadde gjort det med andre før) sa han at han hadde glemt hvor bra det var. Litt samme greia som når menn med litt skjegg shaver seg i ansiktet, de syns det blir MYE bedre å klemme etter de har shavet seg:) altså, sjansen er stor for at han vil nyte sexen mer om han shaver seg nedentil og! Blir vel mer følsom du og som glattbarbert? Bedre sex kan han ikke si nei til, vel? :klappe: Lykke til!

Gjest Supermennesket uten  mangler
Skrevet

Hmm... skal møte han på torsdag.. kanskje jeg kan sende han en sms i forkant og spørre om han kan stille nybarbert for min skyld....?? Vil han ikke så tror jeg ærlig talt ikke jeg takler dette.. vil jo gjerne gi han orale gleder... men ikke med hår. Så fæl er jeg altså.... haha.. :ler:

Skrevet

Ja, gjør det! Du viser samtidig kåthet, og det er jo menn alltid glad for;)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Huff, her om dagen (fredag) spurte han faktisk om jeg ville suge balla hans (vet ikke hvordan man skriver det på en dannet måte), og det rett etter jeg sier han aldri har spurt og kommer aldri til å spørre. Nå er jeg flau nå :rodme:

Og enda flauere blir jeg når jeg sier jeg prøvde, men det var så mye hår der at jeg ba han gå ned og barbere seg! :ler:

Med andre ord tror jeg det er ganske normalt trådstarter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...