Gå til innhold

Mark er ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet
Deutchmark er ennå verre! på en måte så er det blodspenger! Jaja, fikk i hvertfall trykket frem 85 taster!

Dæven... imponerende at du faktisk tellet dem :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dæven... imponerende at du faktisk tellet dem  :ler:

Tellte du også for å sjekke?

Gjest DyneTryne
Skrevet

Her synes jeg du overreagerer. Makk er FINE :frustrert:

(de er det)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Her synes jeg du overreagerer. Makk er FINE :frustrert:

(de er det)

Nei. :sur:

Gjest DyneTryne
Skrevet

JOOOO :kjempesinna: Men det er ikke noe særlig når det regner, for da kommer alle ut på veien og jeg må gå slalom for å ikke drepe dem!

Gjest Bellatrix
Skrevet
JOOOO :kjempesinna: Men det er ikke noe særlig når det regner, for da kommer alle ut på veien og jeg må gå slalom for å ikke drepe dem!

Og jeg må kjøre slalmom for å unngå dem. :frustrert:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Men du gjør iallfall en ubevisst god sak da! :tommelsmil:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men du gjør iallfall en ubevisst god sak da! :tommelsmil:

De må jo være enda eklere å tråkke på. (Hvor er spysmileyen?)

Gjest Blondie65
Skrevet
De må jo være enda eklere å tråkke på. (Hvor er spysmileyen?)

Nå synes jeg du er i overkant kritisk til mannen din. Det kunne vært så mye verre vet du. Dessuten er det sikkert egentlig din egen feil - gjør du deg så attraktiv for mannen din at han ikke må putte mark i bedet for å få oppmerksomhet?

Men som sagt det kunne vært verre. Det kunne vært snegler vet du ... De er ekle de og totalt unyttige.

:ironi::ironi::ironi::ironi: (... sånn for sikkerhets skyld ... :sjenert: )

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Ja, det er nok din egen skyld. Hva hadde du på deg da han puttet marken i blomsterbedet? Du var sikkert for utfordrende kledd. :ironi:

Dessuten er det nok marken som har skylda for den globale oppvarmingen. Indirekte blir det din skyld, siden det er din skyld at mannen hadde marken i blomsterbedet, siden du var utfordrende kledd. :hoho::ironi::overrasket: Ny teori. Hadde ikke trodd at det var du som hadde løsninga på det største verdensproblemet. :sjenert:

Skrevet

Forresten vil jeg legge til at det er viktig å finne seg en partner som har samme holdninger som seg selv i slike viktige tema som dette. Du kan ikke nekte mannen din å ha makk i bedet, man kan ikke nekte et voksent menneske noen ting. Det er derfor viktig å finne en partner som har samme verdisyn og holdninger som en selv, slik at en slipper denne typen overtramp mot sin egen integritet. Du har like stor rett til å bestemme over hvilke elementer som skal forekomme i ditt samliv og det er til syvende og sist du som må ta valget om dette er noe du kan leve med.

Det er klart, dere kan forøke å se om dere kan komme til et komprimiss slik at dere finner en situasjon hvor du kan leve med denne trangen han har til por.. eh makk slik at det funerer for dere begge, men er dere ikke i stand til dette ser jeg ikke hvordan du kan være sammen med ham..

Skrevet
Forresten vil jeg legge til at det er viktig å finne seg en partner som har samme holdninger som seg selv i slike viktige tema som dette. Du kan ikke nekte mannen din å ha makk i bedet, man kan ikke nekte et voksent menneske noen ting. Det er derfor viktig å finne en partner som har samme verdisyn og holdninger som en selv, slik at en slipper denne typen overtramp mot sin egen integritet. Du har like stor rett til å bestemme over hvilke elementer som skal forekomme i ditt samliv og det er til syvende og sist du som må ta valget om dette er noe du kan leve med.

Det er klart, dere kan forøke å se om dere kan komme til et komprimiss slik at dere finner en situasjon hvor du kan leve med denne trangen han har til por.. eh makk slik at det funerer for dere begge, men er dere ikke i stand til dette ser jeg ikke hvordan du kan være sammen med ham..

:legrine:

Nei, jeg tror mannen din er helt håpløs! Du fortjener bedre enn han der!

Skrevet

:cool: Så snill samboeren din er som tar vare på marken.Marken er nyttig den og dessuten er den veldig søt og meget bedagelig!

Du får en hammer i hue om du kverker den :frustrert:

Skrevet

Jaja, du er nå heldig som har blomsterbed å legge de i. Mitt blomsterbed er ennå under mye snø. Vil ha det fram NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :frustrert:

Gjest vimselot
Skrevet

Mark er ikke ekkelt. De er vakre dyr som er blitt oversett. Noen av de forvirrer seg opp når det regner og dør. De gjør jobben sin i jordsmonnet og bidrar til å resirkulere, dvs. lage ny jord.

Men ofte er de forhindret til det pga. for mye kunstgjødsel.

Skrevet
Og mannen min har puttet mark i blomsterbedet.  :frustrert:

Hvis det er du som pleier å holde på i bedet og kose deg med det, synes jeg kort og godt at det er dårlig gjort! Ille nok med de som allerede finnes der.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Hvordan havnet en så viktig samlivsdebatt på Generell debatt, er ikke det en nedvurdering av sakens problemstilling? :icon_question:

Skrevet
Ja, det er nok din egen skyld. Hva hadde du på deg da han puttet marken i blomsterbedet? Du var sikkert for utfordrende kledd.  :ironi:

:ler:

Gjest vimselot
Skrevet

Moderator, her er det en dame som har problem mht til sin mann, og ikke mht til mark. Kan du flytte tråden?

:forvirret:

(mark har lite å gjøre i en blomsterpotte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...