Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Og mannen min har puttet mark i blomsterbedet.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Da jeg var liten var jeg vitne til at bestefar hakket en meitemark fra blomsterbedet i to biter. Verden ble aldri den samme igjen.
Gjest Hallo Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Er dette en tråd for å lese om noe annet enn utroskap eller? Skjønte ikke hva denne hadde på samliv å gjøre....
Gjest Miss Guided Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Er dette en tråd for å lese om noe annet enn utroskap eller? Skjønte ikke hva denne hadde på samliv å gjøre.... ← Det var jo mannen hennes som hadde puttet marken i blomsterbedet, og derfor er det et samlivsproblem - skjønner du ingenting eller?
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Er dette en tråd for å lese om noe annet enn utroskap eller? Skjønte ikke hva denne hadde på samliv å gjøre.... ← Ja, det er for å skrive om noe annet enn utroskap. Den er på samliv fordi mannen min har gjort noe jeg synes er ekkelt.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Fy søren for en drittsekk! Dump ham ←
Gjest baby-E Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Du får trøste deg med at disse meitemarkene gjør det godt for blomstene dine å gro, men forstår frustrasjonen din. Syns nesten du skal dumpe han
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 (endret) Du får trøste deg med at disse meitemarkene gjør det godt for blomstene dine å gro, men forstår frustrasjonen din. ← Ja, han sier de er bra for jorda. Jeg vet jo at han har rett, men jeg synes det er for mange meitemarker i verden som det er. Han får stelle med blomstene selv når han gjør sånn. Syns nesten du skal dumpe han Endret 26. april 2007 av Bellatrix
Gjest Miss Guided Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Helt enig, mark er ekle. Hater å grave i jorda av den grunn, og så hater jeg når det regner og marken flommer opp til overflaten. Æsj, vet ikke hvor jeg skal tråkke. :icon_frown:
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Helt enig, mark er ekle. Hater å grave i jorda av den grunn, og så hater jeg når det regner og marken flommer opp til overflaten. Æsj, vet ikke hvor jeg skal tråkke. :icon_frown: ← Nettopp. Før gikk jeg på andre siden av veien om jeg så meitemark, men nå løfter jeg bare beina over.
Gjest Hallo Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Ja, det er for å skrive om noe annet enn utroskap. Den er på samliv fordi mannen min har gjort noe jeg synes er ekkelt. ← Sorry, full skjerpings her. Tenkte ikke over at det var mannen som hadde gjort det Jeg kan sende en torpedo til å ta seg av han om du vil?
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Jeg kan sende en torpedo til å ta seg av han om du vil? ← Neida. Det trenger du ikke. Vi har pratet om det og han vet at jeg ikke liker det. Jeg er ikke så sinna på han. Ble det med en gang, men han har lovet at de ikke skal komme krypende opp.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Deutchmark er ennå verre! på en måte så er det blodspenger! Jaja, fikk i hvertfall trykket frem 85 taster!
Caracal Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 Oj, endelig et ordentlig problem. Jeg begynte å bli redd for at vi bare var overfladiske og ikke hadde noen riktige utfordringer… Mark er nok et for stort problem til at jeg kan hjelpe deg…. Men du skal ha skryt for at du turte å dele det med oss. Caracal
Gjest Helt seriøs Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 Jeg synes du er i overkant urimelig mot meitemarkene, de kan tross alt ikke noe for at de er født som slimete og ekle vesener. Det kan ikke være riktig å legge ansvar og skyld for slik oppførsel over på disse. Derimot synes jeg du skulle ta mannen din for deg, og gi han det han fortjener. Legge en mark i blomsterbedet - hva er det for slags svik? Sannsynligvis elsker du denne mannen, men jeg synes ikke du skulle la deg tråkke på på denne fornedrige måten. Har han tenkt gjennom hva han utsetter deg for gjennom slik oppførsel? For meg høres han ut som en egoistisk og falsk lurendreier. Jeg tror jeg ville råde deg til å flytte hjem til moren din i en uke eller to, så får du vist ham hvor skapet skal stå. Ingen behandler sin kjære på denne måten. Selvom dere har pratet dere gjennom det, kan det kanskje være lurt å få profesjonell hjelp dersom du etter en uke hos moren din skulle bestemme deg for å gi ham en sjanse. Jeg vil uansett ønske deg lykke til, det fortjener du.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #18 Skrevet 26. april 2007 Oj, endelig et ordentlig problem. Jeg begynte å bli redd for at vi bare var overfladiske og ikke hadde noen riktige utfordringer… Mark er nok et for stort problem til at jeg kan hjelpe deg…. Men du skal ha skryt for at du turte å dele det med oss. Caracal ← Noen av oss må jo skrive om noe annet enn utroskap også. Jeg elsker mannen min altså, selv om han har hatt mark i blomstebedet.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #19 Skrevet 26. april 2007 Jeg synes du er i overkant urimelig mot meitemarkene, de kan tross alt ikke noe for at de er født som slimete og ekle vesener. Det kan ikke være riktig å legge ansvar og skyld for slik oppførsel over på disse. Derimot synes jeg du skulle ta mannen din for deg, og gi han det han fortjener. Legge en mark i blomsterbedet - hva er det for slags svik? Sannsynligvis elsker du denne mannen, men jeg synes ikke du skulle la deg tråkke på på denne fornedrige måten. Har han tenkt gjennom hva han utsetter deg for gjennom slik oppførsel? For meg høres han ut som en egoistisk og falsk lurendreier. Jeg tror jeg ville råde deg til å flytte hjem til moren din i en uke eller to, så får du vist ham hvor skapet skal stå. Ingen behandler sin kjære på denne måten. Selvom dere har pratet dere gjennom det, kan det kanskje være lurt å få profesjonell hjelp dersom du etter en uke hos moren din skulle bestemme deg for å gi ham en sjanse. Jeg vil uansett ønske deg lykke til, det fortjener du. ← Takk for lykkeønskninger. Markene forsvinner neppe om jeg flytter hjem til mamma uansett.
Caracal Skrevet 26. april 2007 #20 Skrevet 26. april 2007 ja jeg vet...Oppfinnsomt forsøk.... Caracal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå