Gjest TuttaCalcutta Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Jeg bruker endel medisner som gjør at jeg blir rød i ansiktet og trenger en foundation som dekker det. Noen forslag?
Gjest Blanca Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Du bør velge en foundation med gultoner. ID Bare Minerals og flere andre mineralfoudations dekker bra. Jeg har ID i nyanse light. Denne er ganske lys og gultonet. Ellers kan du ta en titt på de flytende til Kanebo. Masse fine gultoner, og flere av de dekker godt med pent resultat. Lancome Teint Renergie Lift er også verdt å ta en titt på.
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Du bør velge en foundation med gultoner. ID Bare Minerals og flere andre mineralfoudations dekker bra. Jeg har ID i nyanse light. Denne er ganske lys og gultonet. Ellers kan du ta en titt på de flytende til Kanebo. Masse fine gultoner, og flere av de dekker godt med pent resultat. Lancome Teint Renergie Lift er også verdt å ta en titt på. ← Takk for hjelpen! hvor får jeg tak i disse produktene? Dette har jeg lite greie på kan man si
Gjest Blanca Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Kanebo og Lancome får du hos parfymeri. ID selges i enkelte hudpleiesalonger .
Gjest Miss_alexandria Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg har god erfaring med make up store sine fundationer. De dekker over det røde hos meg, selv om det ikke er så mye, men nok til at det irriterer meg. Ellers sverger jeg til kanebo sitt pudder. Det dekker det meste og resultatet er fantastisk! Utenom det så er den utrolig drøy. Jeg kjøpte pudderet i fjor sommer og har brukt det nesten hver dag, og jeg har fortsatt mer igjen
linky Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Enig i at id dekker bra. jeg sliter selv med rød hud og id fungerer helt supert for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå