jordbærsorbet Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Burde jeg kontakte en fyr jeg har hatt litt kontakt med selvom jeg ikke har hørt noe fra ham på 2 uker? vi har kjent hverandre siden vinter ifjor, men nå så er jeg usikker på om han vil fortsatt ha kontakt med meg. jeg har i det siste tatt intiativet, ventet denne gangen for å se om han ville kontakte, men nå vet jeg ikke, er usikker? Sist vi så hverandre virket han litt distansert, kroppspråkmessig da. men han sa vi skulle holde kontakt og kysset meg. ikke omvendt. jeg vet ikke hva slags signaler han gir. Jeg sendte en melding dagen etter og spurte om alt var ok mellom oss. fikk svar med en gang, at det var det :-). Likevel er jeg usikker. Hva burde jeg gjøre? glemme han eller kontakte? (og jeg som liker han så veldig) Hilsen usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg hadde gitt blaffen i ham. Hvorfor bry seg med noen som ikke viser interesse? Tiden min er for kostbar til å bli brukt på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. april 2007 #3 Del Skrevet 26. april 2007 Ikke, ikke, ikke... Han gir tidsnok lyd fra seg om han skulle ville noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 26. april 2007 #4 Del Skrevet 26. april 2007 I`d go for it. Du risikerer selvsagt en avvisning, men du får klarhet i det. Det virker på meg som om han er for usikker til å ta initiativ selv. Be the man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredrikl Skrevet 27. april 2007 #5 Del Skrevet 27. april 2007 heh, wallace var inne på noe! ja, jeg hadde gjort det vis jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 29. april 2007 #6 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis han får deg til å føle deg usikker allerede nå er han ikke mye å samle på. Dump ham før dere har blitt sammen. Han burde ha tatt initiativet for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkert Skrevet 30. april 2007 #7 Del Skrevet 30. april 2007 Ikke kontakt ham mer. Du vil sikkert høre fra ham. En helt annen ting er om du ønsker å fortsette videre med en som ikke gir deg mer oppmerksomhet enn som så...?? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystiq Skrevet 30. april 2007 #8 Del Skrevet 30. april 2007 Dump han....trust me...tiden er for kostbar og før du vet ordet av det kommer drømmemannen spaserende;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødkløver Skrevet 9. mai 2007 #9 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen mennesker er jo bare litt mer generte enn andre. Jeg kunne sikkert funnet på å ikke ta kontakt på et par uker uten at det betydde at jeg ikke ville bli glad hvis vedkommende kontaktet meg igjen. Problemet mer generte/stille mennesker er jo at de (vi) ikke er så lett å tolke som de som er mer utadvendt. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsorbet Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mai 2007 Problemet er at han ikke var sjenert i begynnelsen. Det har gått 2 uker nå. jeg tok kontakt etter at jeg skrev dette innlegget. Han svarte på meldingene mine og sånn.men han har ikke siden en eneste gang kontaktet meg igjen. jeg er litt såret da. ikke fått noen slags "forklaring" på hvorfor denne helomvendingen. Tror ikke jeg greier å vise mere at jeg er interessert og liker han, så jeg trekker meg :-( Veldig lei meg da. Trodde han likte meg. Og jeg som så sjelden gjør meg sårbar og åpner opp for noe mer. ikke lett for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 9. mai 2007 #11 Del Skrevet 9. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #12 Del Skrevet 9. mai 2007 Har vært i samme situasjon et par ganger, er alltid like lite artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 11. mai 2007 #13 Del Skrevet 11. mai 2007 Problemet er at han ikke var sjenert i begynnelsen. Det har gått 2 uker nå. jeg tok kontakt etter at jeg skrev dette innlegget. Han svarte på meldingene mine og sånn.men han har ikke siden en eneste gang kontaktet meg igjen. jeg er litt såret da. ikke fått noen slags "forklaring" på hvorfor denne helomvendingen. Tror ikke jeg greier å vise mere at jeg er interessert og liker han, så jeg trekker meg :-( Veldig lei meg da. Trodde han likte meg. Og jeg som så sjelden gjør meg sårbar og åpner opp for noe mer. ikke lett for tiden. ← Inviterte du han med på noe? Jeg tror bare han er for pysete til å tørre å gjøre det selv, men da er han antakeligvis ikke den du leter etter uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsorbet Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 11. mai 2007 Nei, det gjorde jeg ikke. Men, det gjorde jeg jo sist gang, og da var det en litt kald stemning. Jeg hadde forberedt en romantisk middag. Gledet meg veldig til møtet som endte med at han var trøtt og sliten, og masse andre detaljer, gidder ikke gå nærmere inn på. Følte meg påtrengende, ville ikke gjøre det samme igjen. Derfor ventet jeg heller på hans intiativ, som ikke komda. Men det hadde han i starten, så hva som har forandret det hele vet jeg ikke. Kanskje en annen kvinne. Kunne sagt noe til meg, vi var ikke kjærester. Jeg har vist, sagt og gjort alt, men nå så må jeg jo videre. Ser det nå da. Ikke vært hyggelig, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 12. mai 2007 #15 Del Skrevet 12. mai 2007 Burde jeg kontakte en fyr jeg har hatt litt kontakt med selvom jeg ikke har hørt noe fra ham på 2 uker? vi har kjent hverandre siden vinter ifjor, men nå så er jeg usikker på om han vil fortsatt ha kontakt med meg. jeg har i det siste tatt intiativet, ventet denne gangen for å se om han ville kontakte, men nå vet jeg ikke, er usikker? Sist vi så hverandre virket han litt distansert, kroppspråkmessig da. men han sa vi skulle holde kontakt og kysset meg. ikke omvendt. jeg vet ikke hva slags signaler han gir. Jeg sendte en melding dagen etter og spurte om alt var ok mellom oss. fikk svar med en gang, at det var det :-). Likevel er jeg usikker. Hva burde jeg gjøre? glemme han eller kontakte? (og jeg som liker han så veldig) Hilsen usikker ← Hehe, no skal du gi en go faen i tøsene som roper "dump, dump". De har ikke vært i nærheten av det motsatte kjønn på lenge. For så å svare på spørsmålet; Ja, du bør ta kontakt, om ikke annet så for din egen del. Hvor lenge skal du gå å tenke "what if" ? Usikkerhet fører til ca. nada. Finn ut av ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsorbet Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 25. mai 2007 Hehe, no skal du gi en go faen i tøsene som roper "dump, dump". De har ikke vært i nærheten av det motsatte kjønn på lenge. For så å svare på spørsmålet; Ja, du bør ta kontakt, om ikke annet så for din egen del. Hvor lenge skal du gå å tenke "what if" ? Usikkerhet fører til ca. nada. Finn ut av ting... Så nå er jeg fri ham!! hvertfall følelsesmessig, tror jeg. :-) Men det tok lang tid. Litt selvrespekt er vel det som måtte til. Om han likte meg eller ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke sa noe. Jeg er selv egentlig ganske tilbakeholden med hva jeg føler, men om det virkelig er noen jeg vil ha, (og det har ikke vært mange) så må jeg hoppe ut i det blindt og utlevere meg selv, prøve da :-) Da er det ingenting jeg skulle angre på siden. takk takk. alle som kom med råd da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #17 Del Skrevet 28. mai 2007 Så nå er jeg fri ham!! hvertfall følelsesmessig, tror jeg. :-) Men det tok lang tid. Litt selvrespekt er vel det som måtte til. Om han likte meg eller ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke sa noe. Jeg er selv egentlig ganske tilbakeholden med hva jeg føler, men om det virkelig er noen jeg vil ha, (og det har ikke vært mange) så må jeg hoppe ut i det blindt og utlevere meg selv, prøve da :-) Da er det ingenting jeg skulle angre på siden. takk takk. alle som kom med råd da :-) Hei, bra du har blitt kvitt det følelsesmessige. Historien din er som om det var meg du traff, mannen som ikke kontaktet. Jeg har flørtet litt med en ganske pen jente, jeg liker henne, men gnisten kom ikke. Savnet var ikke der når vi ikke var sammen, selv om vi hadde det veldig fint når vi var sammen. I de tilfellene jeg har hatt lange forhold har jeg forelsket meg totalt. Så jeg tenkte, ta det rolig, se hva som skjer. Jeg har jo fortalt henne at jeg ikke er interessert i å hoppe inn i et forhold pga livssituasjonen, og egentlig mange andre ting. Jeg vet at kvinner ofte trenger en mann som har mistet bakkekontakten og da bli jaktet på, men hadde du fortalt meg hva du følte, ville jeg sagt hvor jeg var og at jeg ønsket å bli bedre kjent. I det øyeblikket jeg viste at det var noe for meg eller ikke ville jeg gitt beskjed. Det vet ikke jeg enda, men når alt må skje på 14 dager, hvordan er det da mulig. Noen forhold må kanskje bygges, hva vet jeg, de jeg har hatt trengte ikke å bygges, men eksisterer heller ikke lenger. Vi velger en partner basert på en gnist etter et glimt av et bekjentskap. På samme måte vi kjøper et hus på en visning en halv time. Kanskje vi skal bruke tid som vi gjør når vi kjøper en bil, en bil som bare er en klump med jern, en helt ubetydelig ting i livet, men hvilken oppmerksomhet den får, vi brukere måneder på å velge type, farge og interiør. Uansett det er hva du trenger, den responsen du trenger som gjelder, den fikk du ikke. Bra du er kvitt følelsene. ty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 29. mai 2007 #18 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde gitt et siste forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2007 #19 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde gitt et siste forsøk Etter at han har vært avvisende flere ganger? Og etter at hun nå er over han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå