Ceccy Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Har dere prøvd hjemmelaget ansiktsmaske noen gang? Oppskriften er: Bland gjær og vann til det blir kremaktig!!! La sitte i 30 min.. Jeg syntest det funket kjempebra.. (den lukter litt, men men) Den ble skikkelig stiv slik at huden ble stram! Jeg skal ta den igjen om en uke, og se om jeg får enda bedre resultat!! Når jeg tok av masken ble jeg litt rød i ansiktet, så jeg tok på en krem som heter: DGEA (den som er å se overalt ) Du kan få tak i andre oppskrifter også, bare å søke på google.no!! Men jeg vil anbefale denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Hva skal den masken være god for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceccy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2007 Hva skal den masken være god for da? ← Huden blir stram og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalFace Skrevet 26. april 2007 #4 Del Skrevet 26. april 2007 kan man bruke tørr-gjærhttp://forum.kvinneguiden.no/style_images/2/folder_post_icons/icon14.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalFace Skrevet 26. april 2007 #5 Del Skrevet 26. april 2007 kan man bruke tørr-gjær?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceccy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 26. april 2007 kan man bruke tørr-gjær?? ← Jeg brukte tørr gjær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 26. april 2007 #7 Del Skrevet 26. april 2007 Med sukker så er det nesten veien til himkok! eh..billig variant iallefall, må nesten prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamell Skrevet 26. april 2007 #8 Del Skrevet 26. april 2007 Det er sikkert mange masker som er hjemmelagede som er supre for huden. Men hva skal det være godt for å ha på tørrgjær blandet med vann? Jeg vil tro at grunnen til at det føltes oppstrammende er fordi huden ble tørket ut.... Ikke bra...... Moset ananas eller yoghurt derimot. Det kan jeg forstå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. april 2007 #9 Del Skrevet 26. april 2007 Nei akkuratt det fristet ikke men prøvde cottage cheese som ansiktsmaske en gang for lenge siden (hadde lest det i et blad eller noe) men det var ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceccy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 26. april 2007 Nei akkuratt det fristet ikke men prøvde cottage cheese som ansiktsmaske en gang for lenge siden (hadde lest det i et blad eller noe) men det var ikke noe særlig ← Var desperat etter å gjøre noe, så fant no bare oppskriften eg og prøvde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 27. april 2007 #11 Del Skrevet 27. april 2007 Var desperat etter å gjøre noe, så fant no bare oppskriften eg og prøvde ← Nei, det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 27. april 2007 #12 Del Skrevet 27. april 2007 Tror kanskje jeg ville prøvd noe annet en denne gjærkremen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. april 2007 #13 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) En av Dermalogica sine masker (kun som salongbehandling) er laget av kun vann og havregryn. Det skal være beroligende på rød hud. Endret 27. april 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 28. april 2007 #14 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har lyst å prøve sånn aspirin-ansiktsmaske, men det er jo så vanskelig å få tak i aspirin her i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 30. april 2007 #15 Del Skrevet 30. april 2007 Har dere prøvd hjemmelaget ansiktsmaske noen gang? Oppskriften er: Bland gjær og vann til det blir kremaktig!!! La sitte i 30 min.. Jeg syntest det funket kjempebra.. (den lukter litt, men men) Den ble skikkelig stiv slik at huden ble stram! Jeg skal ta den igjen om en uke, og se om jeg får enda bedre resultat!! Når jeg tok av masken ble jeg litt rød i ansiktet, så jeg tok på en krem som heter: DGEA (den som er å se overalt ) Du kan få tak i andre oppskrifter også, bare å søke på google.no!! Men jeg vil anbefale denne!! ← Jeg har faktisk også prøvd denne og jeg syntes det funket ekstremt bra!! I tillegg til de tingene du nevnte over fungerte den veldig godt mot kviser! Huden så rett og slett renere og mer jevn ut etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #16 Del Skrevet 30. april 2007 Honning er super for tørre hudpartier, og gir en fin myk hud etterpå. Sitron og salt maske/peeling er fint for grov/fet hud. Har prøvd begge deler, men sverger mest til ordentlige hudpleieprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest * Skrevet 22. mars 2008 #17 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har prøvd gjærmaske,og den funket kjempe bra! jeg er virkelig fornøyd. Har masse kviser og uren hud, og har hatt store problemer med å bli kvitt det. Gjeren er helt genial på det! Annbefalles på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. mars 2008 #18 Del Skrevet 23. mars 2008 Har tatt honning maske to ganger nå og merker at kvisearrene mine blir mindre og at huden blir myk og deilig:) Liker den godt. Bruker også grønnleiremakse da, men det er jo ikke noe man lager selv på samme måte, selv om man blander grønnleire og vann:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene Marion Skrevet 14. september 2008 #19 Del Skrevet 14. september 2008 Har prøvd en ansiktsmaske som virker på kvisete og fet hud . den funket bra. Huden blir myk og deilig, og kvisene blir borte etter noen dager. SKIKKELIG BRA.. Oppskriften er: 2 ss jordbær syltetøy en halv most tomat 1 ss vann Bland det godt å sett kjølig. Den lukter ikke godt så skyld huden ekstra i kroppstemperert vann etterpå den er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 14. september 2008 #20 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg pleier å bruke eggehvite eller avocado på min hud. Gjær er jeg derimot skeptisk til http://www.billigbeauty.com/articles/30/1/...sker/Page1.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå