Ceccy Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Jeg har en rettetang som heter *Hair Tech*, vet ikke om den er bra, har ikke så mye peiling på sånt.. Men er det noen som har noen tips om hvordan en bruker rettetang uten at håret skal bli slitt og tørt?? Skal håret være fuktig f.eks? Eller skal jeg ha noe i håret før jeg bruker rettetangen for at det skal bli bra reultat??
murray Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Du må kjøpe en varmebeskyttende spray. Og husk å kure håret ofte. Jeg kjøpte min rettetang på frisørsalong. Veldig fornøyd!
Ceccy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Du må kjøpe en varmebeskyttende spray. Og husk å kure håret ofte. Jeg kjøpte min rettetang på frisørsalong. Veldig fornøyd! ← Hvor mye koster en sånn varmespray då? Har ikke jobb for øyeblikket så er uten penger!!
gizmoo Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Fuktig hår kan du bare ha hvis du har rettetang som er beregnet på det... De fleste er beregnet på tørt hår.
Frk Doodad Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Det er salg på Lee Staford varmebeskyttende spray på Vita nå, betalte mellom 60 og 70 kr for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå