Nicky B Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Etter å ha fått en ny jobb som innebærer en mer stillesittende jobbhverdag, merket jeg det godt i skuldre og rygg. Fikk løst opp blokkeringer i kroppen før helga og etter å ha hatt en ny stillesittende dag i stol på mandag, kjentes det godt i rygg og skuldre. Så på tirsdag ble min store blå treningsball med på jobb hvor den ble brukt som stol. Merker allerede nå en forskjell i holdning, har en rakere rygg og en anelse mer definert midtparti. Fin måte å få inn litt trening på. Ved å sitte på ballen tillates det ikke at man kan lute så fælt i holdningen og det er jo veldig gøy å trekke opp bena og sitte å balansere litt mens man skriver. Anbefales!
Gjest Tweek Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Dette har jeg å tenkt på å bruke den hjemme, men den blir for lav Jeg merker å jeg får vondt i skulder og nakke når jeg sitter lenge foran datan.. Det skal jeg prøve når jeg får en pult som jeg kan justere høyden på.. Foreløpig sitter jeg på kjøkkenbordet
Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Så smart!! Vet jo at det er gjort forsøk i skolen (ungdomskole) å ha baller istede for stoler. Resultater ble roligere barn, mindre støy, og mer konsentrerte barn! Tror jeg skal skaffe meg en ball jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå