Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått en ny jobb som innebærer en mer stillesittende jobbhverdag, merket jeg det godt i skuldre og rygg.

Fikk løst opp blokkeringer i kroppen før helga og etter å ha hatt en ny stillesittende dag i stol på mandag, kjentes det godt i rygg og skuldre.

Så på tirsdag ble min store blå treningsball med på jobb hvor den ble brukt som stol.

Merker allerede nå en forskjell i holdning, har en rakere rygg og en anelse mer definert midtparti. :tommel:

Fin måte å få inn litt trening på. Ved å sitte på ballen tillates det ikke at man kan lute så fælt i holdningen og det er jo veldig gøy å trekke opp bena og sitte å balansere litt mens man skriver.

Anbefales!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg å tenkt på å bruke den hjemme, men den blir for lav :(

Jeg merker å jeg får vondt i skulder og nakke når jeg sitter lenge foran datan.. Det skal jeg prøve når jeg får en pult som jeg kan justere høyden på.. Foreløpig sitter jeg på kjøkkenbordet :(

Gjest StoreSky
Skrevet

Så smart!! Vet jo at det er gjort forsøk i skolen (ungdomskole) å ha baller istede for stoler. Resultater ble roligere barn, mindre støy, og mer konsentrerte barn!

Tror jeg skal skaffe meg en ball jeg og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...