Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun en liten prøveboks kjøpt på sprinkles.com (?) for en god stund siden. Kjempefornøyd, og klar for påfyll! :ler: Da er spørsmålet - HVOR er det lurest å handle, ift pris/levering?

En annen ting - hva slags kost bruker dere "erfarne" for påføring? Jeg har til nå bare brukt den "vanlige" kosten min, men den er absolutt ikke optimal merker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å påføre er det mange som bruker kabuki-kost.

Ellers finnes det utallige tråder om mineralsminke på dette forumet, så du får mye informasjon dersom du søker :)

Skrevet
Ellers finnes det utallige tråder om mineralsminke på dette forumet, så du får mye informasjon dersom du søker :)

Takk for tips om kost.

Jeg har søkt og lest til øyet er stort og vått, men flere måneder gamle tråder er ikke så veldig interessante - derfor jeg spør på nytt...;)

Skrevet

TROR BEAUTYBRIDGE.COM ER LAVEST PÅ PRIS.

MEN PRØV OGSÅ STRAWBERRYNET.COM OM DE HAR DIN FARGE DE SENDER PORTOFRITT.

Skrevet

Jeg bestilte på Strawberrynet og betalte 145kr. Men må ha litt flaks for å finne riktig farge, er ofte utsolgt :forvirret:

Skrevet

Har noen en hudpleiesalong å anbefale hvor man kan kjøpe ID foundation? Helst et sted i sentrum :)

Uttaler man det forresten aidi eller ide? :ler:

Skrevet

Tråd

Link

Der har du en tråd (bare noen dager gammel ;) ) og en internettside som forhåpentligvis kan hjelpe deg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...