Frk. Stella Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Jeg har kun en liten prøveboks kjøpt på sprinkles.com (?) for en god stund siden. Kjempefornøyd, og klar for påfyll! Da er spørsmålet - HVOR er det lurest å handle, ift pris/levering? En annen ting - hva slags kost bruker dere "erfarne" for påføring? Jeg har til nå bare brukt den "vanlige" kosten min, men den er absolutt ikke optimal merker jeg...
Mediocre Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 For å påføre er det mange som bruker kabuki-kost. Ellers finnes det utallige tråder om mineralsminke på dette forumet, så du får mye informasjon dersom du søker
Frk. Stella Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Ellers finnes det utallige tråder om mineralsminke på dette forumet, så du får mye informasjon dersom du søker ← Takk for tips om kost. Jeg har søkt og lest til øyet er stort og vått, men flere måneder gamle tråder er ikke så veldig interessante - derfor jeg spør på nytt...
BLOMSTERKVAST Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 TROR BEAUTYBRIDGE.COM ER LAVEST PÅ PRIS. MEN PRØV OGSÅ STRAWBERRYNET.COM OM DE HAR DIN FARGE DE SENDER PORTOFRITT.
Chica Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg bestilte på Strawberrynet og betalte 145kr. Men må ha litt flaks for å finne riktig farge, er ofte utsolgt
Sjokoladebiten Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Har noen en hudpleiesalong å anbefale hvor man kan kjøpe ID foundation? Helst et sted i sentrum Uttaler man det forresten aidi eller ide?
Mediocre Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Tråd Link Der har du en tråd (bare noen dager gammel ) og en internettside som forhåpentligvis kan hjelpe deg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå