Bvlgari Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Vi kjøpte en leke på Ikea til våre lille håpefulle som er en stang med ringer på hvor man kan ta av og på ringene. Ringene har ganske små hull i midten (kanskje 1,5-2 cm) brede. Og stangen går akkurat inni når man setter ringene oppå. Man må treffe nøyaktig for at ringen skal gå innpå. Vår lille håpefulle klarer allerede å få til dette. Det er ikke tilfeldig. Han sitter og tar en og en ring innpå. Så tar han alle av igjen og begynner på nytt. Han gjør dette ofte. Er det ikke litt tidlig å få til slike ting? Er han tidlig utviklet motorisk? Jeg så at det var diskutert på God Morgen Norge i dag, men akkurat da hadde vi bleieskift så jeg gikk glipp av det.
Gjest care Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Kan du legge ut bilde av denne "tingen". Du finner sikkert bilde på IKEA.
Pludre Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Er det denne du mener ?? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=60061967
Gjest Elastica Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Tror dette er ganske normalt - men må innrømme at jeg ikke husker helt når de begynte med de forskjellige tingene.
Gjest Ballerina Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Hvis det er den rette leken, så fikk vår nevø den til ettårsdagen og han fikk dem lett på! ...kanskje ikke i "rett" rekkefølge, men det var ikke noe problem å få dem på altså!
Tari Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Ettersom jeg husker fra da vår sønn var 1 år så er det ganske "riktig" utvikling å klare slike ting på den alderen.
Donpedro Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 De snakket ikke om dette på Godmorgen Norge, handlet mer om å ligge på gulvet for å styrke nakken osv.
Bvlgari Skrevet 26. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2007 Ok. Da gikk jeg ikke glipp av noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå