Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke trodd jeg skulle spørre om dette. Elsker å shoppe, og prøve jeans, men nå er hverdagen litt annerledels. Jeg har en liten baby på 3 måneder, og det sier vel seg selv at shopping ikke er noe som jeg ikke kan bruke lang tid på. :ler:

Altså: Jeg har lyst på nye jeans, men hva bør jeg prøve? Har lyst på smale, mørke jeans. Lee? Levis? -Har de noen kule modeller jeg bør åle meg inn i? ;)

(Jeg er relativt høy, må vel si slank, smal fasong, ikke noe særlig med hofter, liten og grei rumpe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diesel Liv er fin på de fleste, vil jeg påstå. Ikke så alt for lavt liv, men allikevel under navlen; flere ulike vasker; sitter fint både på meg (1.64 høy, slank, men med grov beinstruktur og en antydning til pærefigur) og på venninna mi (1.80, slaaaank, lange ben, smale hofter og liten rumpe).

Skrevet

Diesel Liv er notert. :tommelsmil:

Det er lenge siden jeg har hatt Diesel....synes lommene har vært litt kjipe. Små og høyt oppe, men det er lenge siden jeg har prøvd noen nye modeller.

Skrevet

bare en liten kommentar til det første der. Jeg har aldri hatt så god tid jeg til å shoppe som da mine barn var ca 3 mnd! Genial tid å shoppe på da!

Skrevet (endret)

Vel, min Mini sover bare i vogna når den er i bevegelse. Enn så lenge.

Endret av Samba
Gjest Elastica
Skrevet (endret)
Disse fra Seven for all mankind er kjempefine. Sitter som et skudd. Endret av Elastica
Skrevet

De så kjempefine ut! Får man kjøpt de "overalt"? (Carlings?) Og hva koster de ?

Gjest Elastica
Skrevet
De så kjempefine ut! Får man kjøpt de "overalt"? (Carlings?) Og hva koster de ?

I Stavanger får man de hos Vanessa og Geddon. I Oslo er jeg ikke helt sikker; tror Ferner Jacobsen har de. I Tromsø vet jeg de har de hos MAS.

Prisen er relativt høy; fra 1700 og oppover. Jeg har imidlertid konkludert med at jeg heller kjøper et par bukser som jeg er 100 % fornøyd med enn tre feilkjøp. Og Seven passer perfekt til meg, selvom jeg alltid har hatt problemer med å finne fine jeans. Jeg ender alltid opp med disse.

Skrevet (endret)

Takk Elastica! :)

Endret av Samba
Skrevet

Eg fant noen fine helt mørke smale på Kappahl...overrasket over at eg fant så fin bukse der..og billig!

Skrevet

Kan anbefale Acne! Flere ulike modeller, høye og lave i livet, ulike vasker. Jeg har bl.a en helt mørk, passe lav i livet og smale bein. Synes de har veldig bra passform. Tror de vil sitte bra på de fleste faktisk, men obs for at størrelser varierer med ulike modeller, noen krymper etter vask og noen utvider seg.... De koster ca 1400, tror jeg, og det er de verdt!

Gjest Deception
Skrevet

En jeansaholic er tilbake fra ferie! ;) Jeg har to anbefalinger til deg, begge i en ok prisklasse (relativt sett). Det ene er Levi's 571, som er akkurat passe lav på livet, og smal hele veien uten å være pinetrang. Den finnes i flere fine vasker, og prisen ligger på ca 900, tror jeg. Ellers har jeg min nyoppdagede favoritt, nemlig en smal, uvasket jeans fra Wrangler; modellen heter Lia. Disse var forbausende billige; rundt 800 SEK, sikkert det samme i Norge.

Begge fås på Carlings. Diesel Liv er også OK, men på mine rette hofter er den litt i overkant lav bak, og er vanskelig å bruke uten belte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...