Sommerfugl83 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 (Mulig jeg har lagt denne feil men....) Er det noen som kan tipse meg om amatør-teatergrupper i Oslo (og omegn) for voksne? Jeg har tidligere drevet på med diverse amatør-teater/revy og savner det. Det aller meste er av interesse. Også kurs osv er interessant så sant det ikke er helt nybegynnerstadie. På forhånd takk for hjempen
Gjest Silmarill Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Det finns endel ja, men du bør kontakte NATF NORSK AMATØRTEATERFORBUND http://www.natf.no/natf/ Å spille teater er gøy!
Sommerfugl83 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Tusen takk for link Kikket litt på siden deres, men synes ikke jeg fant så mange grupper så får vel sende de en mail... Så kan de kanskje anbefale meg en eller to.
Gjest Silmarill Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Det gjør du lurt i Syns det var rart at det ikke sto noe om Det Åpne Teater på Grønnland! Det ligger i Tøyenbekken 34, 0188 OSLO 22052800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå