Snurrepippen Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Fra før har vi forlovelsesdato. Vi vil ha inn bryllupsdato og hvis det er mulig "you`ll never walk alone" - Men er redd det blir litt for mye... Noen som vet?
Knøttet Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vel, det kommer ann på ringene. Hvilken størrelse dere begge bruker,og om det er diamant i din. I min fikk vi plass til 23 tegn, og min ring har diamant, husker ikke ringstørrelsen min, dessverre ...
Ginen Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Dette er nok litt i grenseland. Jeg har selv ganske lang tekst i ringen, min forlovede (det er så gøy å si det!) har enda lengre pga mitt lange navn. Men det gikk, selv om det er ganske liten skrift. Noen gullsmeder graverer gjerne bare en type skrift. Hvis du får den sendt inn til leverandøren eller noe, kan de bruke laser og knø alt inn. Men det blir fort liten skrift. Forresten, har du diamant i din, må du også regne med at i tillegg til metallstempelet står det også info om selve diamanten, noe som også tar plass. Men gå til gullsmeden og hør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå