ija Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Trenger noen tips fra dere som har spist opp bryllupskaken/spist andres bryllupskaker. Eventuellt andre gode kaker Hva funker som fyll hvis man ser bort fra den tradisjonelle lukket valnøtt varianten? Hva har dere smakt som var himmelsk? Eller det motsatte? Har sett litt rundt på forskjellige sider der det anbefales ulike kombinasjoner, problemet er at jeg ikke har smakt halvparten av de eller kjenner noen som har gjort det.
♥Mirella♥ Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg vet ikke.. Men får man ikke smake forskjellige typer hos kontitoren?
090607 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ha bringebær og vaniljekrem inni. Veldig godt, og alle kan spise det (også nøtteallergikere)
naley Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ha i kake 1: Vaniljekrem med frukt coctail og sjokolade rasp og bringebærsylt Kake 2 : vaniljekrem med nøtter og sjokkoladerasp og aprikos sylt. Diakaken er Med annanas. Smakt alle i forskjellige sammenheng
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ha syltetøyfyll, slik at også nøtteallergikere kan spise den. MEN det går jo an å ha forskjellig fyll om man har flere etasjer Når jeg tenker meg om så er vel marsipan laget av mandler.. så kanskje de ikke kan spise det heller?
*Emma* Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Hvis du bor i nærheten av Oslo er Pascal sine fromage/mousse kaker helt himmelske! Mye lettere og friskere enn de typisk tunge kakene. Vår bryllupskake var sjokoladekake med bringebærmousse.....men amerikanere lager ekle kaker og den smakte ikke godt....
Majabeth Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ha kaker ala Pascal der to av etasjene blir tilpasset nøtte- og glutenallergikere. Husker ikke akkurat nå hvilke smaker det blir, men det er en ostekake og en med sjokolademousse. resten husker jeg ikke.... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå