Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og sambo skal på tur i helgen :) Sambo`s jobb har 20-års jubileum og lørdag skal være flott middag om kvelden. Det var oppgitt at antrekk var galla, vi trodde det betydde kjole og hvitt og gallakjole, men heldigvis var det ikke det de mente, men de mente pent kledd som kjole og dress.

Mitt spm er da... Kan en overdel og underdel som hører sammen komme under antrekk kjole? For det er jo ikke kjole :sjenert: Hvordan tenker dere, eller vet dere hva som er riktig :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er skrevet galla burde du hvertfall ha et skjørt eller en kjole syntes jeg.. Men pent skjørt og fin topp kan fint funke som kjole.. tror jeg..

Skrevet
Mitt spm er da... Kan en overdel og underdel som hører sammen komme under antrekk kjole?

JA

Skrevet

Topp og underdel som hører sammen er "kjole", selv i smoking gjelder dette. Selv sorte selskapsbukser med glittertopp kan være kjole eller smoking så sant det er stilig nok. Men her forutsetter det kanskje at man fullfører med tilbehør, litt pen veske, høyhælte sko osv.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :) Jeg trodde faktisk ikke det var regnet som kjole jeg, men det hørtes bra ut, for jeg har ingen fine kjoler, men en topp og ett skjørt som hører sammen. Men skal nå ha meg en bytur i dag og se om jeg finner en kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...