Gå til innhold

hjelp meg å skrive et kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik jeg skrev i en annen tråd fyller min bestemor rundt tall.

jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne. men kortet skal hvertfall være dekket med ord som er bedre enn noen verdens ting man kan kjøpe.

derfor trenger jeg noen kreative innslag, eksempler eller annet..

på kortet tenkte jeg først dikt, men det blir for stivt.. så det må bli en liten følelseserklæring på et vis.

det skal få frem hvor glad jeg er i henne. at ingenting i verden kan kjøpes for å bevise det. at det var vanskelig å finne en gave. at hun alltid har vært der for meg. at hun er den jeg kan snakke med, stole på. hun har alltid vært min andre mor. gitt meg så mange opplevelser gjennom barndommen min. at hun er et flott menneske som tar alle til sine armer. at hun er så åpen og omtenksom. så godhjertet og varm, at hun fortjener det beste.

men jeg er ikke særlig god på å sette slikt sammen..det blir oftest bare en skikkelig grøt av en klisje!

Skrevet (endret)

Jeg er så glad i deg! Ingen ting i verden som kan kjøpes kan bevise det, så derfor var det litt vanskelig å finne en gave. Du har alltid vært der for meg. Du er den jeg kan snakke med og stole på. Du har alltid vært min andre mor, og du har gitt meg så mange gode opplevelser gjennom barndommen min. Du er et flott menneske som omslutter alle med din omsorg. Du er så åpen og omtenksom, så godhjertet og varm, og du fortjener det beste!

Du har i grunnen sagt det veldig fint, helt selv. ;)

Endret av Elle Melle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...