Gjest nimbus Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Nesten litt rart at det er over, har gått og planlagt det så lenge... Vi hadde en kjempefin vielse i ørkenen ved solnedgang. Presten var kjempeflink, fokuserte på oss og på kjærlighet, og ikke så mye på religion. Den følelsen mens vi sto der i den hete ørkenvinden og bare smilte - nei - strålte mot hverandre, er så nær fullstendig lykke som man kommer, tror jeg. Etter vielsen tok vi noen bilder, drakk litt champagne, og kjørte i limousin til restauranten der middagen skulle være. Alle i samme bil, fordelen med et lite bryllup Da vi kom dit hadde de lagt ut rød løper, tent fakler, og reservert hele utearealet for oss. De hadde laget egne menyer med bilder av oss, og kokken hadde skrevet forord (ikke noe av dette var avtalt, vi hadde bare forventet en vanlig fin restaurantmiddag med forhåndsbestemt meny!). Hele kvelden var utrolig, med nydelige taler (stort sett korte og morsomme også, så folk slapp å kjede seg ) Vi hadde nothing else matters som brudevals, og jeg drysset sand utover hele dansegulvet... he he, sånn går det når man tuller rundt i sanden i lang kjole med slep! Hele dagen overgikk alle forventninger. Yay, vi har giftet oss! (hadde egentlig tenkt å legge ut et bilde, men husker ikke hvordan man gjør det...)
shopgirl Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Det hørtes ut som en fantastisk dag...vi skal også gifte oss i utlandet og gleder oss veldig til det.. Håper du får lagt ut bilde da..he-he kan dessverre ikke hjelpe deg med det da jeg er helt grønn selv....
*Emma* Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hørtes helt fantastisk ut. Utenlandsbryllup m få gjester kan virkelig anbefales. Håper du legger ut bilder...ser et bittelite bare Har du album på Photobucket eller Fotoknutsen eller noe kan du bare legge inn URL'en her..... Legg inn teksten din her...feks..her er vi[ /url] (uten mellomrommmene jeg la inni klammene)
Gjest Revenka Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Så hyggelig å lese om dagen din da. Håper vi får se bilde. Høres helt fantastisk ut!!!
mamma_mia Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer så masse som nygift Hørtes ut som en fantastisk dag!
Amalie_85 Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 åååå det hørtes fint ut :rødme: jeg vil og
Tiare Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer så mye :rødme: Hvor giftet dere dere om jeg får lov til å spørre?
Gjest nimbus Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Det var i Dubai. Jeg er litt dum på sånt, nå har jeg lagt inn bilder på fotoknudsen, men hvordan finner jeg ut hva URL'en er?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Kjenner ikke til om URLn kommer opp der, men du kan hvertfall høyreklikke på bildet og gå på egenskaper, der står URLn
Majabeth Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en koselig dag.
Gjest SkalBliKone Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Det hørtes fantastisk flott ut Gratulerer !
Gjest nimbus Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 (endret) slettet link Endret 6. september 2007 av nimbus
MellonCollie Skrevet 27. april 2007 #14 Skrevet 27. april 2007 Fantastiske bilder, ja!! Nydelige var dere! Gratulerer så mye som gift
Branna Skrevet 27. april 2007 #15 Skrevet 27. april 2007 (endret) Å, så nydelige bilder! Gratulerer så mye og lykke til videre! Endret 27. april 2007 av Branna
Sun Mei Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 Jeg bare lurer litt på hvorfor ørken? Kult det altså, bare litt utradisjonelt valg
Gjest Revenka Skrevet 27. april 2007 #17 Skrevet 27. april 2007 Jeg likte bildene, de var kjempefine.
Knøttet Skrevet 27. april 2007 #18 Skrevet 27. april 2007 Gratulerer så mye!!! :-D Det var et av de mest romantiske bryllupene jeg har hørt om ... Høres utrolig fantastisk og eventyraktig ut!! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå