Gå til innhold

bryllupsrapport

Anbefalte innlegg

Gjest nimbus
Skrevet

Nesten litt rart at det er over, har gått og planlagt det så lenge...

Vi hadde en kjempefin vielse i ørkenen ved solnedgang. Presten var kjempeflink, fokuserte på oss og på kjærlighet, og ikke så mye på religion. Den følelsen mens vi sto der i den hete ørkenvinden og bare smilte - nei - strålte mot hverandre, er så nær fullstendig lykke som man kommer, tror jeg.

Etter vielsen tok vi noen bilder, drakk litt champagne, og kjørte i limousin til restauranten der middagen skulle være. Alle i samme bil, fordelen med et lite bryllup :ler:

Da vi kom dit hadde de lagt ut rød løper, tent fakler, og reservert hele utearealet for oss. De hadde laget egne menyer med bilder av oss, og kokken hadde skrevet forord (ikke noe av dette var avtalt, vi hadde bare forventet en vanlig fin restaurantmiddag med forhåndsbestemt meny!).

Hele kvelden var utrolig, med nydelige taler (stort sett korte og morsomme også, så folk slapp å kjede seg ;) ) Vi hadde nothing else matters som brudevals, og jeg drysset sand utover hele dansegulvet... he he, sånn går det når man tuller rundt i sanden i lang kjole med slep!

Hele dagen overgikk alle forventninger. Yay, vi har giftet oss! :hjerte:

(hadde egentlig tenkt å legge ut et bilde, men husker ikke hvordan man gjør det...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en fantastisk dag...vi skal også gifte oss i utlandet og gleder oss veldig til det..

Håper du får lagt ut bilde da..he-he kan dessverre ikke hjelpe deg med det da jeg er helt grønn selv....

Gjest Revenka
Skrevet

Så hyggelig å lese om dagen din da. Håper vi får se bilde. Høres helt fantastisk ut!!!

Skrevet

Gratulerer så masse som nygift ;) Hørtes ut som en fantastisk dag!

Skrevet

åååå det hørtes fint ut :rødme:

jeg vil og :grine:

Skrevet

Gratulerer så mye :rødme: :klem:

Hvor giftet dere dere om jeg får lov til å spørre?

Gjest nimbus
Skrevet

Det var i Dubai.

Jeg er litt dum på sånt, nå har jeg lagt inn bilder på fotoknudsen, men hvordan finner jeg ut hva URL'en er?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Kjenner ikke til om URLn kommer opp der, men du kan hvertfall høyreklikke på bildet og gå på egenskaper, der står URLn :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Hørtes ut som en koselig dag.

Gjest SkalBliKone
Skrevet

Det hørtes fantastisk flott ut :tommel:

Gratulerer !

Gjest nimbus
Skrevet (endret)

slettet link

Endret av nimbus
Skrevet

Fantastiske bilder, ja!! Nydelige var dere! Gratulerer så mye som gift :)

Skrevet (endret)

Å, så nydelige bilder! Gratulerer så mye og lykke til videre!

Endret av Branna
Skrevet

Jeg bare lurer litt på hvorfor ørken? Kult det altså, bare litt utradisjonelt valg :)

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg likte bildene, de var kjempefine.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :-D

Det var et av de mest romantiske bryllupene jeg har hørt om ... Høres utrolig fantastisk og eventyraktig ut!! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...