Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På piczo er det da mulig å lage en ny "side" som bare er synlig inne på en side.. altså ikke forsiden.

Altså dersom en av sidene dine fra forsiden din heter "Husbygging" og du på den siden vil ha linker vidre til f.eks "kjøkken" "bad" "tomta" osv... er det mulig.. og hvordan? eller må man legge alle emnene ut på forsiden?

Skrevet

Når du skriver inn tekst,så mener jeg å huske at det nederst i tekstboksen er bokser du kan hake av og så lage link til den siden du vil.

Når du legger til en ny side vil det komme fram på første sida,men du kan bare slette den tekstboksen. Siden vil ikke slettes og den vil stå i hovedoversikten du kan se på allikevel. Da skulle det gå.

Skrevet

Siden blir borte (slettet) dersom jeg fjerner den fra forsiden :klø:

eller er det et eller annet sted man bare kan fjerne navnet på siden på forsiden uten å trykke på delete på der man ordner med siden

Skrevet

lurer på det samme jeg også! :)

Skrevet (endret)

Du lager en ny side og skriver "kjøkken" f.ex. Denne tekstblokken vil komme fram på førstesida/startsida. Den sletter du. Går inn på organizer oppe til venstre i menyen. Da vil du finne din side som heter kjøkken i lista over sider du har. Så du ser at den er der.

Videre åpner du husbyggningsiden din. Der legger du til en tekstblokk. I den skriver du kjøkken. Nederst i tekstblokken ,du skriver teksten i, vil du se at det står;Or,choose an album or a page. Da scroller du til "kjøkkensida" di og legger til. Da vil dette bli en link til den siden.

Voila! :)

Endret av snøfnugg
Skrevet

Ja,du trykker ikke delete på selve siden,men på den lille tekstboksen som kommer fram på forsiden. Så denne sidepekeren blir borte.

Skrevet

men jeg får ikke slettet siden fra forsiden.. annet enn å gå inn å delete den fra organzer... :klø:

ja jeg er blond.. :sjenert:

Skrevet

Den lille teksboksen på fremsiden inneholder jo navnet på alle sidene mine og jeg kan jo ikke da bare slette enn..

trykker jeg på pennen i den boksen kan jeg bare velge om jeg vil ha den og den fargen på teksten og hvilken type bokstaver

Skrevet

Jo, det du må gjøre er å slette den boksen ja.

Også lager du en vanlig text-boks, skriver navnet på siden.

Nede til høyre (choose an album or page) velger du siden du vil ha opp.

Dette må du gjøre med alle sidene og det kan du gjøre mange ganger, altså lage sider inne i sidene.

Vil du vil redigere sidene trykker du bare på organizer og der velger du: Page Editor - da kommer du inn der du kan redigere.

Hvis du ikke forsto det kan jeg sikkert prøve å forklare en gang til senere..

Skrevet

Nå trur jeg at jeg har skjønt det ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...