Gå til innhold

"snill" fetish

Fremhevede innlegg

Gjest ukjent
Skrevet

Hei¨

Jeg har et spørsmål til damer/kvinner her på forumet.

Jeg har en fitish som jeg mener er ganske snill.. Og det er lange vellstelte negler.

Men nå har det seg slik at min sammboer ikke er spesielt begeistret for dette.

Så mitt spørsmål er da. Er det urimelig av meg å mase om dette.. (ja jeg maser om det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forferdelig upraktisk med lange negler, og det krever faktisk en del innsats for å holde de pene om du bruker hendene mye. Tror jeg hadde slitt om jeg skulle holdt neglene pene samtidig som jeg jobber i hagen.

Skrevet

Jeg syns du kan få lov til å mase litt om det. Har hun en jobb hvor det er umulig å ha lange negler, må du respektere det. Men et kompromiss burde være mulig. Kanskje du skal spandere akrylnegler på henne? De tåler mer, lakken sitter lenge osv. Selv har jeg lange negler i akryl og steller de hver fjerde uke hos negldamen. Ellers gjør jeg lite for å holde de pene. Jobber jeg i haven eller lign, bruker jeg kirunghansker, evt med havehansker utenpå. Det fungerer bra.

Gjest ukjent
Skrevet

utvilsomt. skjønner at dette er upraktisk, men det holder med en kveld, eller en helg i blant.. :forvirret:

Skrevet

Hvor lange er lange negler for deg? Så lenge det ikke blir så langt at hun får problemer i hverdagen, så bør det kunne be om at hun sparer eller lar deg spandere akryl. Men du må jo bare godta det svaret hun gir deg.

Gjest StockDama
Skrevet

kjøp løsnegler til å bruke nå og da, billig og kan taes av når man er ferdig.

men om dama virkelig ikke vil i det heletatt er det lite du kan gjøre..

Skrevet (endret)

Jeg har negler som ikke er skapt for å bli lange. De er for tynne og myke. Har hatt lange negler og de bøyer seg når jeg tar på klærne om morgenen, skriver på tastaturet og slikt. Og det er vondt. Har prøvd å herde med neglelakk, men det hjalp ikke. Løsnegler er stress, det hemmer litt å ha lange negler. Det er f.eks vanskelig å dra igjen glidelåser og slikt. Det gjør generelt fingerarbeid vanskelig. (synes jeg) Kanskje hun synes noe lignende. Men - du kan jo kjøpe en pakke løsnegler og neglelakk til og spørre om hun kunne bruke det ved neste sengeaktivitet?

Endret av Succubus
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Oldtimer_*
Skrevet

Jeg er en mann som har samme fetish. Har vært sammen med samme dama i over 25 år. Desverre deler hun bare delvis mine interesser, så med årene er det blitt mindre og mindre av lange negler.

Men har i perioder vært heldig og fått utløp for mine fantasier, så kan vel ikke klage for mye heller.

Har ikke noe råd annet enn å mase jevnt og forsiktig hele tiden. Er hun glad i deg og ønsker at du skal tenne så vil hun kanskje føye seg av og til i alle fall.

Er fremdeles gal etter negler og det er det første jeg ser etter hos damer. Jeg har lite hemninger, og blir desperat etter å få gitt dama kompliment for neglene. Det blir som regel godt mottatt.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Så lenge de ikke er for lange, hadde jeg ikke hatt noe imot det. Jo lengre mine blir, jo mer bøyelige, og det finnes ikke erotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...