Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #21 Del Skrevet 5. mars 2003 God hygiene er et must når det gjelder sex - uansett. Er tenningen tilstede - er hele kroppen en eneste stor ergogen sone. Det er ikke noe som er bedre enn å bli tatt/strøket/slikket OVERALT. Nei - hva gjør jeg foran dataen når min deilige mann ligger inne i sengen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 5. mars 2003 #22 Del Skrevet 5. mars 2003 Er det bare meg eller er det noe grunnleggende ekkelt med gamle menn som omtaler seksuelt-relaterte emner (uansett hvor ekle de er) som "fint og naturlig"? Milla Hva som er fint og naturlig er SÆRDELES individuelt - heldigvis!!! Noen mennesker er mer frigjorte enn andre, og noen mennesker utforsker sin seksualitet mer enn andre. Så voksen og oppegående som du utgir deg for å være, så burde du forstå det. Vi har nick, vi trenger ikke kreere ytterligere kallenavn på hverandre. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2003 #23 Del Skrevet 5. mars 2003 ei jeg var sammen med var slik , helt dilla. bli sleika lit over alt der nede sammtidig som jeg kilte forsiktig bak kne.........da var jenta solgt gitt(sies med stolthet!!!!) men klart at det må være reinslighet. noen liker og bli bindt fast , andre pisking , hva er da så galt med og like og bli sleika andre steder en det alle andre liker? du har foresten en erogen sone der bak... hvorfor trur du egentlig enkelte jenter liker analsex a?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kate Skrevet 5. mars 2003 #24 Del Skrevet 5. mars 2003 Først litt folkeopplysning: Det er IKKE naturlig å få i seg tarmbakterier hele tiden. Hvis alle vasket seg grundig nok etter å ha vært på do, ville smitte med disse bakteriene vært minimal. Det ER mulig å fjerne tarmbakterier med såpe og vann. Imidlertid tror jeg det vil være svært vanskelig å desinfisere hele endetarmen Det er IKKE E.coli (tarmbakterier) som er det største mikrobeproblemet på sykehus. Det er gule stafylokokker som er synderen her. Det å få i seg tarmbakterier kan i høy grad fremkalle sykdom. Den "vanlige" e.coli er ikke spesielt hissig av seg, men kan allikevel gi deg diare i noen dager, når den kommer inn i kroppen via munnen. Det som kan være atskillig mer utrivelig er andre bakterier som også kan finnes i tarmen, f.eks. salmonella. Ferdig med faktaopplysninger - over til meninger: Jeg hadde ikke satt pris på om noen prøvde å slikke meg i rompa. Synes det virker urenslig, og for meg er det anti-tenning. Men, for all del - hvis du og din partner liker dette så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #25 Del Skrevet 5. mars 2003 hei, jeg synes det er vannvittig godt å bli slikket over hele kroppen og er spesielt følsom på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marius Skrevet 5. mars 2003 #26 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg har slikket et x-antall partnere på det tabu nevnte stedet. og aldri opplevd å bli syk. jeg har bare opplevd å bli slikket der en gang selv, og det var bare helt ute av denne verden synsykt deilig. Kansje det er som ekstrem sport, det som er mest farlig gir størst kick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 5. mars 2003 #27 Del Skrevet 5. mars 2003 bakterier eller ikke... deilig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. mars 2003 #28 Del Skrevet 5. mars 2003 Strøket og slikket på over hele kroppen er deilig, men inni r......? Nei takk. Kanskje litt for privat/uappetittelig for meg. Men smaken er som baken: delt...bokstavlig... Men ellers begge rumpeballene... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. mars 2003 #29 Del Skrevet 5. mars 2003 Uten at jeg kan påstå at slikking av folks endetarmsåpning tilhører mine favorittaktiviteter, så kan vel bare Milla legge ut den linken hos Statens Helsetilsyn som advarer mot slik aktivitet? Verre er det vel ikke, for vi må jo stole på de som som bruker våre skattepenger til å passe på helsa vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B. Flem Skrevet 7. mars 2003 #30 Del Skrevet 7. mars 2003 Milla gifter seg i New York City... skulle gitt en arm for å se den modige mannen eller damen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. mars 2003 #31 Del Skrevet 7. mars 2003 Milla gifter seg i New York City... skulle gitt en arm for å se den modige mannen eller damen... Ikke dame . Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 7. mars 2003 #32 Del Skrevet 7. mars 2003 Vel, jeg for min del kan godt styre unna, liker å bli kost med de aller fleste steder, men ikke i rompa mi takk! Hadde en kjæreste som likte det da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2003 #33 Del Skrevet 7. mars 2003 Tror nok jeg personlig ville sett minst sånn her ut :o hvis noen har slikket meg der, men for all del hvis folk tenner på det/synes det er deilig så er det ikke noe problem for meg. Har andre ting å bekymre meg over enn hva andre folk liker i senga. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi Skrevet 8. mars 2003 #34 Del Skrevet 8. mars 2003 Vel, en gang jeg lå med en gutt fikk jeg en finger opp i analen... Det var veldig rart, ikke så veldig spesielt akkurat. Han kunne vel spart seg.. har ikke gjort det siden da, det er jo greit Men å bli SLIKKET der? Nei, fysj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totech Skrevet 9. mars 2003 #35 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det noen som kan opplyse meg om hvor på/i kroppen vi er helt rene og bakteriefrie? Er det virkelig noen som tror at oralsex er 100% hygienisk? Blir sjokkert, jeg, over den enorme kunnskapen enkelte besitter på nær sagt alle områder som er litt kontroversielle. Ja, jeg tror at det finnes bakterier rundt endetarmsåpningen. Hadde jo vært sykt om ikke. Har likevel ingen problemer med å slikke der etter at hun har dusjet. Arrgh, vagina er da vitterlig aldri helt ren den heller? Er din, Milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harmoni Skrevet 9. mars 2003 #36 Del Skrevet 9. mars 2003 det er deilig å bli slikket i røven. jeg likte ikke det før min mann prøvde på meg. :oops: nå kan jeg ikke unnvære den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2003 #37 Del Skrevet 9. mars 2003 Det er farlig fordi du kan få i deg tarmbakterier som kan gjøre deg meget meget syk. Dette kommer fra Statens Helsetilsyn og Helseutvalget for homofile men det gjelder også for heterofile. Milla Det er faktisk flere bakterier i munn enn det er i anus ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #38 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg ville aldri latt noen slikke meg i rumpa, og hadde kjæresten min gjort det hadde han aldri fått kysse meg mer. De som liker anal kos får bare like det og gjøre det. Og tarmbakterier ER farlig og man KAN bli syk. Det er en grunn til at man ikke skal ta en dame i anus først og deretter ha vanlig samleie. Og alle bakterier forsvinner ikke ved vanlig håndvask, dessuten er det et fåtall som vet hvordan de skal vaske hendene sine skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå