Gjest Marius Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Etter det første sjokket er det mange jenter som jeg har møtt som liker å bli slikket i rompa (renslighet selvfølgelig). Det er veldig kinki å slikke en dame bakfra over hele området. ville du ha blitt overrasket visst parneren slikket deg der uten å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 En gang møtte jeg en jente som ville bli slikket på tærne. Tror ikke du er alene om å møte rare damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Om jeg hadde blitt overrasket? Jeg hadde ganske sikkert gått rett i gulvet! Tviler egentlig ikke på at det kanskje er godt,men min stakkars mann skal få slippe og slikke meg der...... :oops: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Tærne er en glemt erogen sone... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 40 licks.. minst! Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 Å bli slikket der er Fantastisk!! Bare man føler seg ren, er det bare å slappe av og nyyyyyyte! Hadde kansje blitt overrasket, men en deilig overraskele da.. Se an jenta du! For meg er det litt turn-off om man skal spørre først om alt mulig.. mens noen foretrekker nok å bli spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Lukter det ikke veldig rompe der, da? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marius Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Som sagt så er renslighet en dyd. De sier at det er flere bakterier rundt munnen enn det er rundt ringen.. Sex er jo ikke helt luktfri. Etter at man har dusjet skal det mye til for at det lukter "rompe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mars 2003 #8 Del Skrevet 4. mars 2003 Ville blitt veldig sjokkert ja........ Nok ikke helt min stil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Focus Skrevet 4. mars 2003 #9 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er deilig og ikke minst pirrende!! Hvorfor skal det være så rart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #10 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er deilig og ikke minst pirrende!! Hvorfor skal det være så rart da? Det er farlig fordi du kan få i deg tarmbakterier som kan gjøre deg meget meget syk. Dette kommer fra Statens Helsetilsyn og Helseutvalget for homofile men det gjelder også for heterofile. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Focus Skrevet 4. mars 2003 #11 Del Skrevet 4. mars 2003 Javel Milla, greit det. Jeg får vel bare bli syk da...Vi blir jo syke av alt nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #12 Del Skrevet 4. mars 2003 Tarmbakterier kan gjøre deg sykere enn du tror- ett sykehusopphold vil nok bli nødvendig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Focus Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 Tarmbakterier kan gjøre deg sykere enn du tror- ett sykehusopphold vil nok bli nødvendig. Okay, men jeg tar den sjansen jeg. Forresten, RENSLIGHET før akten er stikkordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 4. mars 2003 #14 Del Skrevet 4. mars 2003 Tarmbakterier får vi i oss hele tiden, fint og naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #15 Del Skrevet 4. mars 2003 Okay, men jeg tar den sjansen jeg. Forresten, RENSLIGHET før akten er stikkordet! Du kan ikke vaske vekk tarmbakterier med såpe og vann (herregud for en uvitenhet enkelte besitter). Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #16 Del Skrevet 4. mars 2003 Tarmbakterier får vi i oss hele tiden' date=' fint og naturlig.[/quote'] Er det bare meg eller er det noe grunnleggende ekkelt med gamle menn som omtaler seksuelt-relaterte emner (uansett hvor ekle de er) som "fint og naturlig"? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 4. mars 2003 #17 Del Skrevet 4. mars 2003 Du kan ikke vaske vekk tarmbakterier med såpe og vann (herregud for en uvitenhet enkelte besitter). Milla Selvfølgelig kan man det (delvis), det er derfor man vasker seg på hendene etter dobesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #18 Del Skrevet 4. mars 2003 et sunt og friskt menneske blir i utgangpunktet ikke syk av å få i seg tarmbakterier Milla... hvorfor er du så skråsikker på dette??? Hadde alle som fikk i seg litt tarmbakterier måttet på sykehus tror jeg det ville blitt rimelig overfylt der.... Men tarmbakterier, også kalt e.coli er den vanligste årsaken til infeksjoner i sykehuset, de blir da smittet av sine egne bakterier, endogen smitte. Utenfor sykehuset derimot (det vil si om man er frisk da... ) KAN tarmbakteriene bli patogene, dvs sykdomsfremkallende, men de MÅ ikke bli det. Og dersom man er sunn og frisk blir man antagelig ikke syk....GET IT MILLA?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. mars 2003 #19 Del Skrevet 4. mars 2003 Milla -hva gjør du egentlig når du tørker deg i rompa etter å ha vært på do? Tar du hansker på først, eller bruker du noe slags desinfiseringsmiddel av noe slag? Har du i så tilfelle noe merke å anbefale? Eller er du mer den der kronisk-forstoppelse-typen, som helst unngår den type dobesøk? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. mars 2003 #20 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har fjernet noen innlegg i denne tråden, og håper dere heller holder dere noenlunde til sak, og ikke person. Og så prøver vi litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå