Gå til innhold

bordkort

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bordkart er det ordet jeg ville brukt. Opp til hver enkelt egentlig. Men det var ikke så dumt å ha navnene på begge sidene. Morsomt med mange tips her.

Tror det er vanlig med bordkart, hvis ikke er det vanskelig for gjestene å finne frem til plassen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvine: Nydelig og enkelt, likte bordkortene kjempegodt! Falt for fristelsen av å kikke på de andre bildene du hadde med bryllup, og er lurer veldig på om du vet om det går an å få tak i en kaketopp med willow tree?

denne

Skrevet (endret)
Alvine: Nydelig og enkelt, likte bordkortene kjempegodt! Falt for fristelsen av å kikke på de andre bildene du hadde med bryllup, og er lurer veldig på om du vet om det går an å få tak i en kaketopp med willow tree?

denne

Jeg har kjøpt denne og skal ha den som kaketopp! Den er nyyyydelig, men den er veldig stor (23 cm)og tung, sånn at du vet det. Har sett den i flere butikker i Norge, men jeg kjøpte den på nett.

Liste over forhandlere i Norge.

Jeg kjøpte den på nett hos Bok og Media for 299,- + frakt

Tanta mi som skal lage kaka sier den er for tung til å ha direkte på kaka, derfor må hun skjære ut et stykke i midten og sette en boks inni som figuren kan stå på. marsipanen dekker jo..

Endret av Bare Bea
Skrevet

denne

Takk for det lillebrud :) Og bare kikk ivei ;) Ser at du allerede har fått liste over forhandlere på kaketoppen. Den er som sagt veldig stor og tung, og den fantes ikke i en størrelse mindre slik mange av de andre figurene gjorde. Hadde i utgangspunktet tenkt å bare ha den stående som pynt på kakebordet, og heller pynte kaken med friske blomster. Men ser at Bare Bea har funnet en løsning, så kanskje jeg låner den :tommel:

Skrevet

Hei,

Vi gjør det enkelt med bordkort og holder dem i samme stil som invitasjonene.

Enkle pappbordkort som festes i disse bordkortholderne:

http://www.weddingaccessories.net/images/f...ard_holders.jpg

I gull siden jeg kjører gull i tilbehør til kjole. Har ikke sett bordkortholderne i "levende live" ennå, de var mye billigere i USA så jeg fikk dem sendt til vertsmoren min der og plukker dem opp om noen uker når jeg skal på High School Reunion.

-------------------------

Brud 30.06.07

• 3 måneder senere...
Skrevet

Våre bordkort på bordene.

Ps. De "flotte" hekledukene som ligger på tallerkenen er der fordi det er dekktallerkener som står på bordet :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet
Her er våre bordkort/serviettringer :)post-17255-1188468702_thumb.jpg

Så kult med fisk i blomstervasen. :jepp: Skikkelig artig,aldri sett no liknende før.

Skrevet
Her er våre bordkort/serviettringer :)post-17255-1188468702_thumb.jpg

Lurer på hva dere gjør med fikene etterpå jeg??

Skrevet

Jepp, fiskene er ekte kampfisker og d var selvfølgelig avklart på forhånd at de ville bli gitt bort etter festen.

Vi hadde 8 stk og de ble mer populære enn vi trodde! Alle ville gjerne ha en, så d ble null problem.

Vi har beholdt en selv også :)

Skrevet
Jepp, fiskene er ekte kampfisker og d var selvfølgelig avklart på forhånd at de ville bli gitt bort etter festen.

Vi hadde 8 stk og de ble mer populære enn vi trodde! Alle ville gjerne ha en, så d ble null problem.

Vi har beholdt en selv også :)

Dette har jeg tenkt på også, men så skal det jo være rett temperatur og sånn, men det gikk helt fint?

Skrevet
Å skrive navnet går nok greit, hvor pent det blir er avhengig av hvor stødig man er på hånda, hvor flink man er til å skrive pen skrift og erfaring. Erfaringen min tilsier dog at det har lett for å se ut som noe man lagde på barneskolen...

Men prøv! Dog greit å gjøre dette i god tid slik at man lett kan lage andre dersom man ikke liker resultatet :)

DU KAN JO PRINTE NAVNET UT PÅ PAPIR FRA PC OG LEGGE DET PÅ INNSIDEN AV PLASSET OG SKRIVE UTENPÅ, SÅ FÅR DU EN MAL. DA BLIR ALLE I SAMME STIL OG LETTERE Å FÅ PENT KANSKJE? ANER IKKE JEG , MEN TENKTE BARE TANKEN...

Skrevet
Dette har jeg tenkt på også, men så skal det jo være rett temperatur og sånn, men det gikk helt fint?

Jepp, ikke noe problem!

Bare ta en prat m de i dyrebutikken hvis du er usikker! De lever i beste velgående og de var VELDIG dekorative :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...