♥Mirella♥ Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vi skal skrive navnene på vinglass, hvis jeg får det til fint da:) Ellers kan man skrive navnene på meny/sangheftet..
lille sørland Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Vi skal ha et lite lyserosa hjerte i tre som vi henger på stetten på glasset. Festes med et fint bånd/tau. Enkelt og veldig fint =)
Frey Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Ang det å male på glass så er det mye vanskeligere enn man tror å få dette pent. Jeg har selv jobbet med glass i mange år og vurderer ikke engang tanken. Selv skal vi ha bordkort i samme stil som innbydelsene, med flere lag sølvfarget kartong (noe med mønster, andre ikke) som vi fester en litt grov sølvfarget tråd på og knytter rundt serviettene.
Gifteklar:) Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Frey: Jeg har kjøpt "glassmaling" på tube (med en ganske lang, smal tupp) og noen vinglass, men har ikke fått prøvd det ut ennå. Er det vanskelig å skrive navn med tube også?? Trodde det skulle være så enkelt og greit jeg... Hm... Spørs om jeg må finne på noe annet da. Er ikke akkurat så "kunstnerisk"...
Frey Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Å skrive navnet går nok greit, hvor pent det blir er avhengig av hvor stødig man er på hånda, hvor flink man er til å skrive pen skrift og erfaring. Erfaringen min tilsier dog at det har lett for å se ut som noe man lagde på barneskolen... Men prøv! Dog greit å gjøre dette i god tid slik at man lett kan lage andre dersom man ikke liker resultatet
MarianneHR Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Tanten min malte på glass til konfirmasjonen til kusinen min. Kjøpte glass på IKEA. Det ble veldig fint. Prøv deg fram - kanskje du får det til du også
alvine Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Legger inn bilde, jeg ← De var utrolig flotte Ballerina Vi har også tenkt på å knytte et fint bånd med navn rundt stetten på glasset. Noe lignende som dette.
naley Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Vi skal ha små glass hjerter slik Men vi skal feste de på et perle bånd som skal være rundt sangheftene
Irmelinn Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Jeg likte det om alvine hadde funnet. Det er jo ganske praktisk også for da kan gjestene se hvilket glass som hører til hvem senere på kvelden også.
Kath Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Her er våre bord kort skal ha ivory bånd med navnene brodert i lime
Gjest bada Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 (endret) Hvis man vil ha det enkelt er disse serviettringene et bra alternativ. En venninne av meg brukte dem i datterens konfirmasjon. Bordkortene som følger med settes i spalten på oversiden. Jeg synes det ble fint! Endret 27. april 2007 av bada
090607 Skrevet 27. april 2007 #15 Skrevet 27. april 2007 Vi har laget små seilbåter Et stk blåskjell Grillspyd Papir et avkortet grillspyd fungerer som mast og ble festet med limpistol, også klippet vi seil, skreiv navn og tredde på (lagde to hull). Vi har et gjennomgående maritimt tema, så det funker for oss
Pinki Skrevet 29. april 2007 #16 Skrevet 29. april 2007 Vi har laget små seilbåter Et stk blåskjell Grillspyd Papir et avkortet grillspyd fungerer som mast og ble festet med limpistol, også klippet vi seil, skreiv navn og tredde på (lagde to hull). Vi har et gjennomgående maritimt tema, så det funker for oss ← Så kult!!!!
Kitsune Skrevet 4. mai 2007 #18 Skrevet 4. mai 2007 Bordkort i samme stil som innbydelsene. (Har ikke laget innbydelsene enda) Men jeg har tenkt å navnet på begge sidene av bordkortet, slik at andre også kan se hva den som sitter der heter. Det synes jeg var lurt. Og så skal vi sikkert ha en plansje ved inngangen hvor alle sitter slik at det blir lettere å finne frem. (sittekart, heter det det?)
Irmelinn Skrevet 4. mai 2007 #19 Skrevet 4. mai 2007 Bordkart er det ordet jeg ville brukt. Opp til hver enkelt egentlig. Men det var ikke så dumt å ha navnene på begge sidene. Morsomt med mange tips her.
ally82 Skrevet 4. mai 2007 #20 Skrevet 4. mai 2007 Vi skal ha små hvite pappesker med rosa sløyfe rundt og oppi eska skal vi ha hjerteformet sjokolade Skriver navnene en liten papirlapp m sølvkant og limer den på eska! Har ikke fått eskene enda men tror det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå