Gå til innhold

Føler kvinner seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

I forhold til mannen når det gjelder "kunskap" (Utførelse) om sex?

Samboeren min på andre året føler seg underlegen når det kommer til sex, hun mener jeg "kan" mere om stillinger og sånnt.

Jeg får det nesten hver gang til og gå for henne når vi har sex, det holder til kunskap for meg.

Jeg vil nå heller si det er jeg som tør ta mere initsiativ til stillinger og måter.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker det motsatte, nemlig at jeg stort sett vet langt mer om sex enn de jeg har hatt sex med.

Skrevet

Da mener du i utførelse og ikke i teori???

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg merker det motsatte, nemlig at jeg stort sett vet langt mer om sex enn de jeg har hatt sex med.

Samme her :ler:

Skrevet

Det der kommer alt an på person. Jenter leser også mye om kropp og sex og er opplyst.

Men angående stillinger så er det kanskje fler gutter som har hatt sånne "101 positions"-plakater liggende gjemt på gutterommet...?

Skrevet

her og. utrolig hvor lite mange menn vet om hvordan en kvinnekropp fungerer. ;)

Skrevet
Da mener du i utførelse og ikke i teori???

Stort sett begge deler, men varierer litt fra partner til partner og type sex.

Noe som har gått igjen er at noen av mine partnere har vært late og lite oppfinnsomme, og det blir jo fort kjedelig.

Og en som overhodet ikke klarte å finne klitoris, ikke engang når han skulle slikke meg og kunne _se_ den, og den er ærlig talt ikke sååå vanskelig å finne... ikke hjalp det å lede han dit heller, han bare virret rundt alle andre steder enn der han skulle :forvirret:

Skrevet

Fordi de fleste jenter har hatt mange flere partnere enn sine kjærester, (få gutter ligger med mange jenter. Joda det er slik at det er de samme gutta som får seg noe i helgene!) med tanke på at de kan velge på øverste hylle uansett hvordan de ser ut, har de ergo hatt mer sex med menn som ikke bryr seg så mye om hva jenta synes om de er kinky eller ikke. De likevel tar taxi hjem om morgenen ;) Derfor har nok flere kvinner enn menn hatt en kinky partner de har lært av.

moral:

Det er en minoritet av gutta som får majoriteten av damene, ergo forventer damer at alle gutter skal være samme type atlet som de sjekket opp forrige lørdag(fordi han pulte naboen din forrige fredag :ler: )

Skrevet
Fordi de fleste jenter har hatt mange flere partnere enn sine kjærester, (få gutter ligger med mange jenter. Joda det er slik at det er de samme gutta som får seg noe i helgene!) med tanke på at de kan velge på øverste hylle uansett hvordan de ser ut, har de ergo hatt mer sex med menn som ikke bryr seg så mye om hva jenta synes om de er kinky eller ikke. De likevel tar taxi hjem om morgenen ;)  Derfor har nok flere kvinner enn menn hatt en kinky partner de har lært av.

moral:

Det er en minoritet av gutta som får majoriteten av damene, ergo forventer damer at alle gutter skal være samme type atlet som de sjekket opp forrige lørdag(fordi han pulte naboen din forrige fredag :ler: )

Denne teorien funker nok ikke på meg, jeg har ikke hatt så mange partnere, til tross for at jeg aldri har vært i et langvarig forhold. Men jeg har prøvd en del med de få jeg har hatt, samt hatt noen partnere jeg har gjort div. gøy med uten at det har vært snakk om sex. Det kinky aspektet har jeg fint klart å finne ut av selv, og har vært den som har tatt initiativ til det. Jeg lurer litt på hva du mener med kinky, for veldig få jenter jeg kjenner vil innrømme for seg selv at de tenner på det jeg mener med kinky sex (og ja, jeg har undersøkt hva mine kvinnelige bekjente mener om kinky sex).

FYI: jeg har kun hatt en eneste ons, og det var ikke en jeg plukket opp på byen, men en bekjent av meg, og det var en bra påminnelse på hvorfor jeg er imot ons.

Men kan godt hende teorien din funker på jenter som ligger rundt, bare husk at ganske mange jenter er hard to get, og ikke er noe dårligere i senga av den grunn.

Skrevet
Denne teorien funker nok ikke på meg, jeg har ikke hatt så mange partnere, til tross for at jeg aldri har vært i et langvarig forhold. Men jeg har prøvd en del med de få jeg har hatt, samt hatt noen partnere jeg har gjort div. gøy med uten at det har vært snakk om sex. Det kinky aspektet har jeg fint klart å finne ut av selv, og har vært den som har tatt initiativ til det. Jeg lurer litt på hva du mener med kinky, for veldig få jenter jeg kjenner vil innrømme for seg selv at de tenner på det jeg mener med kinky sex (og ja, jeg har undersøkt hva mine kvinnelige bekjente mener om kinky sex).

FYI: jeg har kun hatt en eneste ons, og det var ikke en jeg plukket opp på byen, men en bekjent av meg, og det var en bra påminnelse på hvorfor jeg er imot ons.

Men kan godt hende teorien din funker på jenter som ligger rundt, bare husk at ganske mange jenter er hard to get, og ikke er noe dårligere i senga av den grunn.

Men hvor har du da fått din avanserte erfaring fra? Er den bare teoretisk, er min teori seff null og void når det gjelder deg. Er dette noe du har lest deg til?

Skrevet

Forts.

Kinky er jo forskjellig fra person til person, men kan godt også omfatte uvanlige steder, etc.

Jeg er bekymret for at jeg ikke er "kinky" nok for min kjære, fordi jeg ikke ser på meg selv som en sex-atlet, selv om jeg er den eneste som hun har fått orgasme med hver gang. Satt i lys av at fakting er så vanlig, trenger det jo slett ikke være sant i det hele tatt.

Skrevet
Men hvor har du da fått din avanserte erfaring fra? Er den bare teoretisk, er min teori seff null og void når det gjelder deg. Er dette noe du har lest deg til?

Det begynte med teori, lesing og prating, og så fikk jeg praktisk erfaring etterhvert. Ja, jeg har lest meg til ganske mye, og så testet det ut i virkeligheten med frivillige 'prøvekaniner'. Jeg foretrekker å lese og undersøke litt om et tema før jeg tester det ut i praksis, noe mine partnere har satt pris på.

Skrevet
Forts.

Kinky er jo forskjellig fra person til person, men kan godt også omfatte uvanlige steder, etc.

Jeg er bekymret for at jeg ikke er "kinky" nok for min kjære, fordi jeg ikke ser på meg selv som en sex-atlet, selv om jeg er den eneste som hun har fått orgasme med hver gang. Satt i lys av at fakting er så vanlig, trenger det jo slett ikke være sant i det hele tatt.

Hva i all verden er egentlig en sex-atlet? Jeg ser for meg ganske sporty sex her, med utførelse av ganske slitsomme stillinger som man bare får til om man har trent yoga i noen år...

Kinky varierer, ja, så absolutt. Det er derfor det er et fullstendig meningsløst ord med mindre man definerer det litt mer nøyaktig. Lek med blindfold og pusete håndjern er ganske mainstream for min del, og jeg tror det er ganske mange som liker å leke litt med slik. Samme med fjær og diverse annet dilldall. Drar man fram et spanskrør og lærmansjetter, eller setter igang med japansk bondage, da er man over i det litt mer spesielle og kinky, for min del.

Skrevet
Hva i all verden er egentlig en sex-atlet? Jeg ser for meg ganske sporty sex her, med utførelse av ganske slitsomme stillinger som man bare får til om man har trent yoga i noen år...

Kinky varierer, ja, så absolutt. Det er derfor det er et fullstendig meningsløst ord med mindre man definerer det litt mer nøyaktig. Lek med blindfold og pusete håndjern er ganske mainstream for min del, og jeg tror det er ganske mange som liker å leke litt med slik. Samme med fjær og diverse annet dilldall. Drar man fram et spanskrør og lærmansjetter, eller setter igang med japansk bondage, da er man over i det litt mer spesielle og kinky, for min del.

Righty-ho, og da hadde jeg hatt grunn til å føle meg underlegen. Om ikke mannen kommer med ideen, vil heller ikke kvinnen nevne noe om det, bare bli mmer misfornøyd ettersom tiden går, og så bytte ham ut med en sex-atlet. Atlet har ikke noe med yoga å gjøre, bare om man er jævla god på det man holder på med :)

Skrevet
Righty-ho, og da hadde jeg hatt grunn til å føle meg underlegen. Om ikke mannen kommer med ideen, vil heller ikke kvinnen nevne noe om det, bare bli mmer misfornøyd ettersom tiden går, og så bytte ham ut med en sex-atlet. Atlet har ikke noe med yoga å gjøre, bare om man er jævla god på det man holder på med :)

Du får bare øve, da, vet du! Kjøp noen gode bøker og les litt om teknikker, så tester du dem ut på dama (om hun er villig, så klart). Verre er det ikke.

Jeg har null problemer med å si ifra om hva jeg vil, og siden jeg liker ting litt mer spesielt, så er jeg ganske snar på å finne ut om en kar jeg dater er interessert i det samme som meg.

Så hvis din definisjon av feminin er at dama ikke tar initiativ så må mine homofile venner ha ganske rett når de erter meg og sier jeg er så mandig (les: mer mandig enn dem)... :ler:

Skrevet
Du får bare øve, da, vet du! Kjøp noen gode bøker og les litt om teknikker, så tester du dem ut på dama (om hun er villig, så klart). Verre er det ikke.

Jeg har null problemer med å si ifra om hva jeg vil, og siden jeg liker ting litt mer spesielt, så er jeg ganske snar på å finne ut om en kar jeg dater er interessert i det samme som meg.

Så hvis din definisjon av feminin er at dama ikke tar initiativ så må mine homofile venner ha ganske rett når de erter meg og sier jeg er så mandig (les: mer mandig enn dem)...  :ler:

Trøbbelet er at jeg tror hun har hatt mer "avanserte" elskere enn meg før.. Jeg vet sånn flyktig hvem et par av dem er, og de er typisk sånne menn som mange damer liker. Hun sier at hun aldri har hatt det så bra som med meg før, men sånt tror jeg ikke på. Da heller jeg mer til teorien om at jeg er "tryggere" enn dem, og går an å ha en familie sammen med. Jeg er nok både forutsigbar og litt kjedelig, dessverre.. :tristbla:

Skrevet
Trøbbelet er at jeg tror hun har hatt mer "avanserte" elskere enn meg før.. Jeg vet sånn flyktig hvem et par av dem er, og de er typisk sånne menn som mange damer liker. Hun sier at hun aldri har hatt det så bra som med meg før, men sånt tror jeg ikke på. Da heller jeg mer til teorien om at jeg er "tryggere" enn dem, og går an å ha en familie sammen med. Jeg er nok både forutsigbar og litt kjedelig, dessverre..  :tristbla:

Min oppfatning av sånne menn som lett får med seg damer hjem er at de må være rimelig kjedelige i senga, siden de ikke trenger å kunne noe som helst for å få seg noe.

Men hvorfor må du være kjedelig? Kan du ikke utforske litt, du og? Øvelse gjør mester, vet du! Få henne til å vise deg hva hun liker, spør henne hvilke fantasier hun har som hun kunne tenke seg å prøve med deg. Spør om hun kunne tenke seg å teste noen av dine fantasier. Bruk hendene dine og utforsk kroppen hennes fullstendig, da kan du lære vanvittig mye om kroppen hennes. Min første påstod at han ikke var kilen i det hele tatt. Men nysgjerrig som jeg er så utforsket jeg hele kroppen hans og fant til slutt det ene lille punktet der han var kilen, og det var selvsagt på et sted ingen hadde vært før (på ballene hans).

Skrevet
Min oppfatning av sånne menn som lett får med seg damer hjem er at de må være rimelig kjedelige i senga, siden de ikke trenger å kunne noe som helst for å få seg noe.

Men hvorfor må du være kjedelig? Kan du ikke utforske litt, du og? Øvelse gjør mester, vet du! Få henne til å vise deg hva hun liker, spør henne hvilke fantasier hun har som hun kunne tenke seg å prøve med deg. Spør om hun kunne tenke seg å teste noen av dine fantasier. Bruk hendene dine og utforsk kroppen hennes fullstendig, da kan du lære vanvittig mye om kroppen hennes. Min første påstod at han ikke var kilen i det hele tatt. Men nysgjerrig som jeg er så utforsket jeg hele kroppen hans og fant til slutt det ene lille punktet der han var kilen, og det var selvsagt på et sted ingen hadde vært før (på ballene hans).

Jeg tror jeg kunne fått med meg damer ganske lett hjem om jeg ville, men synes ikke sånt er så interessant. (Har merket at oppmerksomheten er ganske stor når jeg f.eks har snakket med damer ute, både som singel og når jeg har vært i forhold) Pga det, og et langt tidligere forhold hvor sexen ikke var spesielt spennende eller "avansert", føler jeg meg litt akerutseilt.. Jeg har alltid gjort det som du beskriver, og vel følt at det har vært bra, men jeg vet at jeg ikke er spesielt fantasifull, og tenker egentlig ikke på noe annet enn "vaniljesex".

Hun sier at hun har det bra, men samtidig har hun aldri sagt at jeg er en god elsker. Hun får (om hun ikke faker, det virker jo som det er noe alle gjør fra tid til annen. Om dette er noe som bare blir sagt på Internettforum for å vise hvem som har makta, vet man jo ikke..)orgasme hver gang vi har sex, fordi jeg klarer å vente på henne. Jeg kan ikke fri meg fra følelsen om at hun savner et eller annet, men sier at det ikke er det...

Gjest koosejenta
Skrevet
her og. utrolig hvor lite mange menn vet om hvordan en kvinnekropp fungerer. ;)

Enig!!!Iallefall her i gården..de menn jeg har vært sammen med har visst mye mndre enn meg,både i teorien,utførelse og fakta :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...