Gjest miobell Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Nå har jeg bestemt meg, kanskje litt sent ute, men innser jeg må ha støvler ... Var på valpekurs med hunden i går, ble klissvått. MÅ ha støvler... Og så nå har jeg falt for disse Ilse jacobsen støvlene jeg også da vettu - men hvor finner jeg slike? et utsalgssted midt i oslo sentrum?
Gjest itla Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg mener bestemt å ha sett dem hos Grændsen skotøymagasin og Lille Grensen sko.
Gjest Kira Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Kjøpte mine på Ambiente rett nedenfor Kirkeristen på Karl Johan
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 I følge hjemmesidene til Ilse Jacobsen har de bare to butikker i Norge, en på Ski og en i Bergen. Men jeg ville nå sjekket et Storsenter i nærheten og sett, har sett flere steder at klesbutikker har tatt dem inn. Gjerne sånne "dameforetninger" med litt dyre klær - hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har hatt mine i 4 år og er storfornøyd.
Gjest miobell Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 takk takk takk Så nå blir det vel kanskje gode støvler og tørre varme føtter framover også på våte dager ute med hunden De ser jo bare råstilige ut!
*Emma* Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Det er ihvertfall en Ilse Jacobsen butikk her på Storsenteret i Ski
Catzy Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Ambiente på CC Vest har slike støvler. Mener også å ha sett slike på Wanita på St. Hanshaugen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå