Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ny her, kom i dag :ironi:

Tenkte kanskje jeg ville begynne min profil med et lite sukk og klag. Noen som har en dårlig dag? Trenger noen å klage med :rødme:

Akkurat funnet ut at jobben min har ekskludert meg. Oi, hva med husleia? Er helt rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre. Ingen lønn, ingen oppsparte midler, hva gjør man da..?

En jobb kommer jo ikke akkurat dalende ned fra himmelen. Tenkte på om jeg skulle flytte inn i en grotte, men det hadde blitt så kjedelig, jeg er alt for pratesyk og sosial til å bo alene under jorda. Men husleia hadde jo for så vidt vært billig..

Har selvfølgelig ingen arbeidskontrakt (godtroende som jeg er..) Og hva gjør man?? Jeg har absolutt ingen rettgheter (annet enn at jeg har muligheten til å slutte på dagen, men heh, det skipet har vel seilt)

Takk for at jeg fikk buse ut med dette.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aller først :velkommen:

Men jeg kan dessverre ikke noe om dine rettigheter.

Men alle har vi motbakker, det blir nok bedre når du kommer på toppen.

Håper du kommer til å trives her inne da :)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Velkommen, leit å høre om jobben din. Men når de behandler folk sånn, så er det kanskje ikke noe blivende sted uansett? Mange ledige jobber for tiden, gå inn på nettet og let etter noe som passer for deg. Lykke til.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Har du ikke tjent nok til å få arbeidsledighetstrygd da? Ta kontakt med Nav kontoret og meld deg ledig. Der får du også vite om du har rett til arbeidsledighetstrygd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...