Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så utrolig irritert på naboene mine innimellom! Heldigvis skal vi snart flytte...

For det første så måker de aldri snø... Siden vi nå har kjøpt firhjulstrekker har vi droppet å måke denne vinteren så kan de se hvor deilig det er når ingen gjør jobben for dem....

Kona blander seg inn i alt! Og man blir aldri kvitt henne når hun starter å prate! Gatas store sladrekjærring ja....

I dag når jeg kom hjem med bilen så jeg hun kom rett før meg. Det var nesten så jeg kjørte forbi og tilbake litt senere for å slippe å prate med henne, men da hadde hun sett meg og det hedde blitt teit. SÅ jeg parkerte bilen og var veldig "opptatt" inne i bilen flere minutter... Satt egentlig og kikket i et blad. Så tenkte jeg at nå må hun da ha gått inn. Men nei da... Da jeg kom ut av bilen kom jo selvfølgelig hun ut av bilen og, for da hadde hun ventet på meg. Og begynte å prate om naboens skilsmisse, noen reparasjoner som må gjøres som vi faktisk ikke er så interessert i å utføre nå siden vi skal flytte i løpet av våren sommeren...

GOD jeg er så lei!

Er det flere med slike naboer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt...er utrolig irriterende med mennesker som ikke skjønner at folk ikke vil snakke...jeg har selv dessverre ikke naboer, så det blir lite prat hos oss... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...