Minnie27 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Det ser ut til at jeg har pådratt meg en stressknute i nakken. Er nybakt førstegangsmor, og har vel hatt min dose med bekymringer og tanker i det siste, av forskjellig art. Oppdaget da forigårs en klump i nakken. Har hatt hodepine og nakkesmerter den siste uka, samt litt øyeflimmer. Noen som kjenner til dette? Evt behandling. Og hvordan unngå at det skjer... Første jeg tenker er massasje.... Ikke nok med at det er ubehagelig og vondt, det er jo skjemmende også. *hjelp*
Mini_me Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Du kan få betennelseshemmede medisiner samt smertestillende/ muskelavslappende hos fastlegen. Det virker jo der og da. I tillegg ville jeg tatt meg en tur til en kiropraktor. Det hjelper meg når det blir for ille i nakken...
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hei. En ting som hjalp på meg etter utallige andre behandlinger,alt fra fysio,kiropraktor og muskelkremer, var laserbehandlinger. Har overhode ikke hatt problemer siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå