Samba Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Ovnen vår er vel ca 4 år gammel, og i dag oppdager jeg at den plata jeg bruker minst ikke virker. Er dette noe som "lett" lar seg reparere, eller må hele ovnen på reperasjon? *sukk*
Samba Skrevet 26. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2007 ...og plutselig virket den.... Men noe galt, ja det er det.
Gjest Camma Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Kanskje det er en dårlig kontakt ellerno inni der? Siden den virker og ikke virker litt om hverandre. Det er 5 år reklamsjon på en komfyr, derfor ville jeg tatt kontakt med butikken der du kjøpte den, og hørt med de. Dersom du ikke har brukt denne platen stort, kan det jo være det er en produksjonsfeil rett og slett?! Dersom det går under reklamasjonen, skal ikke reparasjon koste noe for deg, dvs at du selv ikke skal transportere den til og fra rep, og dessuten har du krav på å låne en komfyr dersom rep tar mer enn en uke. Dog gjelder visse unntak, se forbrukerkjøpsloven på www.lovdata.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå