anka Skrevet 4. mars 2003 #22 Skrevet 4. mars 2003 Må få si gratulere så mye jeg også da! Det var nok en sann glede og lettelse! Ja, dette var koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kleopatra Skrevet 4. mars 2003 #23 Skrevet 4. mars 2003 Gratulerer så mye! Har fulgt litt med i innleggene dine, så dette var skikkelig moro! Lykke til alle tre
Nanella Skrevet 4. mars 2003 #26 Skrevet 4. mars 2003 Gratulerer så mye. Det var gøy.. Kos dere masse ja!! Må si jeg er litt misunnelig :oops: Hvis jeg har fått med meg riktig så prøvde både du, Cathrine og jeg samme helgen.. Det ble to av tre da.. LYKKE TIL!! Gode ønsker Trulta
pumpkin Skrevet 4. mars 2003 #27 Skrevet 4. mars 2003 Dette er jo helt fantastisk GRATULERER KJEMPEMASSE!!!!!!!!!! Pumpkin
fruenge Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #28 Skrevet 4. mars 2003 Trulta, det blir din tur snart også. Jeg krysser fingrene for deg.
Litago Skrevet 4. mars 2003 #29 Skrevet 4. mars 2003 Dette var artig FruEnge! Gratulerer! Har ikke skrevet på graviditets-trådene dine tidligere ettersom jeg ikke hadde noe å bidra med, men smugleser litt nå og da vet du! Ta godt vare på deg selv fremover da!
Labella Skrevet 4. mars 2003 #30 Skrevet 4. mars 2003 Har fulgt litt med på trådene dine. Så flott at dere ble gravide helt uten hjelp! Gratulerer, og lykke til videre i svangerskapet! :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #31 Skrevet 5. mars 2003 Gratulerer så masse FruEnger. Det er alltid ekstra kjekt å lese at det klaffer for de som har slitt ekstra mye med å bli gravide. Nyt svangerskapet masse masse. 26+3 :D
fruenge Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #32 Skrevet 5. mars 2003 Takk for lykkeønskninger. Og ja, jeg skal ta godt vare på meg selv fremover, noe som før har vært vanskelig for meg.
ny dag Skrevet 5. mars 2003 #33 Skrevet 5. mars 2003 God morgen Fruenge.. Ta godt vare på deg selv (som du selv sier)! Lykkeønsnknigner igjen fra meg! Også; til Trulta, det var flere som tok test i helgen, bl.a. jeg. Utfra lesing av innlegg her inne er jeg kommet frem til at både fruenge, Cathrine og jomfru72 fikk 2 blå i helgen, mens du og jeg kun fikk 1. Vi får vel smøre oss med tålmodighet og foreløpig glede oss med de andre :kgsmil: Neste skritt på veien blir vel eggløsningstest om en ti-dagers tid, så får vi ta det deretter. Ha en fin dag alle sammen :D
Bonzo Skrevet 5. mars 2003 #34 Skrevet 5. mars 2003 Heisann Fruenge Gratulerer så mye med to blå, det var skikkelig morsomt. Trodde også at noe hadde skjedd den helgen da mensen var forsinket, men nei da. Testen var blenda-hvit og mensen kom to dager forsinket. Vi andre får prøve igjen om en 10 dagers tid som "ny dag" skriver.
Cathrine Skrevet 5. mars 2003 #35 Skrevet 5. mars 2003 Hei fruenge Jada, jeg har vært hos legen allerede. Måtte ikke vente med det, nei! Jeg var litt smånervøs når jeg satt der inne, men når han fikk svaret fra sykepleieren sa han bare: Ja, her er det ingen tvil, du er helt klart gravid. Det eneste jeg klarte å si var: Kuult! Han må jo tro jeg er helt rar. Klarer ikke helt å fatte dette enda, jeg kjenner jo absolutt ingenting. Ingen symptomer i det hele tatt. Dessuten forsøkte vi jo bare en gang med full klaff. Trodde nesten ikke det var mulig jeg, da. Reiser til Østerrike på lørdag for å kjøre ski en uke. Blir litt kjedelig å ikke kunne feste der nede, men det går nok bra. Har jo ikke bare meg selv å tenke på lenger, gitt. Ellers klarer jeg liksom ikke kjenne noen særlig glede over dette da det faktisk ikke har gått helt opp for meg enda. Høres skikkelig ille ut det her, men håper gledesrusen kommer når jeg får litt symptomer. Masse lykke til fremover til alle på tråden som har fått to blå. Skal vi prøve å følge hverandre fremover, det hadde vært veldig gøy. Og til alle dere som fortsatt prøver, lykke til til dere også.
fruenge Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #36 Skrevet 5. mars 2003 Cathrine, ja vi kan gjerne prøve å følge hverandre. Var du til underøkels eller bare prøver? Jeg kjenner forresten både det ene og det andre, og hva som er psykisk eller ei, vet jeg ikke. Hvertfall blir jeg veldig kvalm hvis jeg ikke spiser omtrent hver tredje time og har press i bekkenet (der skamberget er), det er akkurat som om det blir dratt litt nedover. Så er brystene litt ømme. Ønsker der andre lykke til også, stå på.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mars 2003 #37 Skrevet 5. mars 2003 Oi, dette var koselig å lese :D Lykke til videre!
Mistyen Skrevet 5. mars 2003 #38 Skrevet 5. mars 2003 Kjempekoselig for dere FruEnge. Ønsker deg lykke til videre
fruenge Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #39 Skrevet 5. mars 2003 Tusen takk for lykkeønskninger, dere er så hyggelige!
Gjest Jamila Skrevet 5. mars 2003 #40 Skrevet 5. mars 2003 Dette var kjempekoselig, masse Gratulerer fra meg også! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå