fruenge Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Jippi, jeg er gravid. Er i lykkerus. Etter å ha sjekket litt ser det ut som om jeg har termin i midten av november. VI er så glade.
Chiquita Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 GRATULERER SÅ MYE!!!! Kos deg videre. *klem klem*
Cathrine Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Så fantastisk. Gratulerer masse. Vi er i samme båt vi nå. Jeg har akkurat vært hos legen og fått bekreftet at jeg faktisk er gravid. Fikk termin den 15. eller 17. november. Husker ikke helt hva han sa, jeg var litt i ørska. Lykke til, håper det går bra for deg.
fruenge Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2003 HAr du fått vært hos legen alt Cathrine, trodde man måtte vente med det. Jeg har tatt to CB tester og begge var klart blå. Dette er morro, men kan ikke si annet annet enn at jeg er litt resevert også, er jo ikke sikkert at det går bra. Men det gjør det nok for oss begge.
hegehi Skrevet 4. mars 2003 #8 Skrevet 4. mars 2003 Gratulerer så masse! Det hjelper å bestille legetime og få beskjed om at man skal på utredning :D Kanskje man rett og slett slapper av da? Uansett, dette går nok bra! Kos dere!
fruenge Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2003 ja, det med avslapningen er nok sant, alle har sagt det, men ikke så lett å få det til da. Har faktisk ikke stresset den siste mnd.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #10 Skrevet 4. mars 2003 Dette var gledelige nyheter FruEnge, lykke til med svangerskapet. Milla
jordbær Skrevet 4. mars 2003 #11 Skrevet 4. mars 2003 Nommen! Endelig ble det deres tur! Gratulerer så mye med de to blå! *klemme*
Pearl Skrevet 4. mars 2003 #12 Skrevet 4. mars 2003 Gratulerer så mye, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. STOR KLEM :brunette:
*Lillian* Skrevet 4. mars 2003 #13 Skrevet 4. mars 2003 Ååå, GRATULERER!!!!!!!! Dette unner jeg dere virkelig, det må være utrolig deilig å endelig se den positive testen slik som dere har venta og slitt!! Håper virkelig at alt går bra med dere! Nok en gang; GRATULERER!!! Lillian
ny dag Skrevet 4. mars 2003 #16 Skrevet 4. mars 2003 Gratulerer fra meg også. Kjempegøy! Slapp av og kos dere! :D
jomfru72 Skrevet 4. mars 2003 #18 Skrevet 4. mars 2003 GRATULERER SÅÅÅ MYE! Fikk selv 2 blå i går og har funnet ut at jeg har termin ca 11.nov. Så vi har vel termin omtrent på samme tid. Lykke til og kos deg!
fruenge Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2003 gratulerer til deg også. Ja, vi skal kose oss, alle tre :D
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mars 2003 #20 Skrevet 4. mars 2003 Dette var virkelig koselig. Gratulerer !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå