Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg tok min i januar eller februar og har virkelig lyst å ta noe sol snaaart
Mediocre Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Når jeg tok min i Hellas (svensk tatoveringssjappe), så sa dem at jeg burde vente en måned før jeg fikk sol på den og etter det bruke sun-block noen uker. Men det var jo i utlandet, så gjerne ikke så nøye på det
Gjest Sativa Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Du kan jo (hvis du ikke bryr deg om skille da så klart) sette plaster på tatoveringen mens du soler deg. Og så burde du ha på sterk solkrem hele sommeren. Og så må du legge ut bilde av kunstverket her :-)
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Okai takk for svar Da er det vel safe å gjøre antar jeg! Sativa: jeg tror jeg trenger et digert plaster, for jeg har halve melkeveien på underarmen :D
Amalie_85 Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 tørr ikke legge ut bilde av sånt jeg, da vet jo folk hvem jeg er jeg fikk vite 2 uker visst jeg er flink til å smøre meg nesten hele hele hele tiden på området med sunblock. tok den i januar da, så jeg er vel safe nå
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Enig i det, masse folk som tatoverer stjerner men jeg har muligens dratt det litt langt Og lengre skal det dras! Hvis du har lyst å se kunstverket sativa kan du sende meg pm så kan vi treffes i all hemmelighet ;) ;) høhøø 2 uker var jo ikke ille da :-D Jeg kan bare ikke huske om jeg tok i januar eller februar, for den ene ble tatt i januar, men et annet studio måtte rette opp i det siden en viss tatovør ikke klarer å lage ti rette streker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå