Eve Luna Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal gi fullmakt til min bror for å skrive under på kontrakten ved salg av leiligheten som vi arvet etter pappa. Hva skriver jeg i fullmakten? Jeg gir herved fullmakt til ... ? Må det stå full navn og fødselsnummer på oss begge i fullmakten? Noen som har en utkast til en fullmakt jeg kan bruke?
brumma* Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Fant ikke igjen nettsiden, men dette oppsettet kan brukes: (Navn på fullmektig) gis fullmakt til, på vegne av (ditt navn), å ............... (beskriv det fullmakten gjelder). Fullmakten innebærer rett for fullmektigen til- ved egen signatur- å stifte alle nødvendige rettigheter og forpliktelser for ......... (ditt navn) innenfor rammen av denne fullmakt. ....., den ...... 2007. Signaturen din
Eve Luna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Den var veldig fin den. Takk brumma*. Tror jeg bruker den.
Gjest Elastica Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Husk personnummer og to vitner dersom du skal gi fullmakt til å selge fast eiendom. Det finnes et skjema for dette, Fullmakt ved privat skifte av dødsbo. Gjelder sammen med skifteattest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå