Pimbila Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Så nettopp ei dame kaste en pose med hundebæsj i søppeldunken vår. Det er helt greit at hun gjorde det altså. Bedre der enn på bakken. Skal bæsjen i restavfallet eller våtorganisk? Jeg kaster bleier i restavfallet og ville kastet hundens bæsj der også, men hun kastet det i den våtorganiske dunken. Har hørt at det er forskjellig fra kommune til kommune, men hvordan er det hos deg?
Kristin Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 (endret) Når jeg bruker plastpose... hiver jeg den i restavfallet.... men når jeg bruker bio-poser... kaster jeg den i dunken for våtorganisk avfall... Endret 25. april 2007 av Titti73
Eføy Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Dette har jeg også gått og lurt på, men jeg kaster det i restavfallet..
Leo Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Når jeg plukker hundebæsj i hagen bruker jeg biopose og da går det i dunken for matavfall. Når jeg er på tur, bruker jeg svarte plastposer og da går det i dunken for restavfall.
Pnin Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Uansett om man bruker bioposer eller plast, bør vel hundebæsj kastes i restavfallet. Dette er fordi hundebæsj kan inneholde uhumskheter man ikke vil ha i komposten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå