-frøya- Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hunden min er bare 4 år,men har fått en del grå hår rundt snuten... Er dette vanlig når de er så unge?
-frøya- Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Ja ← Ja,det var jo et kort og greit svar Men trodde grå hår på hunder var aldringstegn,og synes da det er litt tidlig....
Leo Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Men trodde grå hår på hunder var aldringstegn,og synes da det er litt tidlig.... ← Du må huske på at en hund på fire år faktisk er godt voksen og akkurat som hos mennesker er det noen som blir tidlig grå. Hos svarte/helt mørke hunder er det ikke uvanlig med grå hår rundt snuten i fire - femårsalderen. Min hund fikk også det og han fyller faktisk elleve i dag og er like frisk og rask som da han fikk de første grå hårene!
Gjest Coca Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Det stemmer det Leo sier. En hund begynner å få grå hår omtrent på den tiden. Min hund er svart, og grå hår rundt snuten begynte å dukke opp i fireårsalderen. Nå er han 7,5 år gammel.
-frøya- Skrevet 27. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2007 Ja,det er sant..lett å glemme at hun ikke er "4" år Men syntes bare det kom så fort... Og hun er svart,så da synes det jo bedre også!Men da er det hvertfall ikke noe å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå