frkronaldo Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei. Jeg lurer på en ting, eller flere Hvor i olso anbefales det å ta tatovering, hvor er de flinke og erfarne og reine. Si gjerne i kr.sand også..? Hvor mye er prisen ca, for en sort/hvit tatovering. som er ca 20 cm lang, men ikke så.. svær.. mer lang og tynn. Håper dere kan hjelpe:)
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Kan bare hjelpe med kristiansand, så der ville jeg valgt tattoo nation iallfall. Tok hos tattoo forever, men de måtte tn fikse opp Jeg betalte 1500 for en som dekker et område på ca 20 cm som er ensfarget De er kjempeflinke der, anbefales absolutt!
kitekatt Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg har tatt begge mine i gamlebyen i Oslogate er det vel...betalte 1600 for den største, men det er flere år siden. Den er vel 10 cm lang og ikke så bred. Den minste er halve strl og den ga jeg 700 for (i 1999)
Buster Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Skjønner ikke at noen ønsker å tatovere seg overhodet jeg da, hm. Nei skal ikke komme med "den" moralprekenen her, men hvorfor er det slik at noen vil seg selv så vondt/dumt. Nå sier jeg ikke at alle tatoveringer er dumme, men mener nok mer dem som tatoverer motiver som i dag er kule, men som gjerne er HELT ute om 10-15 år. Har selv venner som angrer stort på at de valgte å tatovere seg, og noen av dem har jo også helt vanlige tatoveringer. Så hva er det med tatoveringer som er så kult?
Gjest DyneTryne Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 1. Det er ikke vondt, det er godt :D 2. Om mine motiver er ut i dag eller in, aner jeg ikke. Jeg bare valgte motivet fordi jeg liker det. 3. Kult og kult. Nå har det seg sånn at en av favoritttingene mine er å sitte og kikke på stjernene, så når det er overkskyet har jeg mine egne på armen. Bare ikke si det til noen jeg kjenner, det er altfor cheesy ;D Men alt er jo hver sin smak. Jeg for min del skjønner ikke at folk kan ta plastisk kirurgi eller lignende bare av forfengelighet. Men det er deres valg. Jeg mener kroppen er et lerret, de mener den er til å forandre på. Meh.
Meaty Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Så hva er det med tatoveringer som er så kult? ← For min del er det å vise litt av innsiden min på utsiden De sier litt om hva slags person jeg er. Men jeg er enig i at det er dumt å ta "motetatoveringer", sånn som f.eks. tribalmønster. Dette er jo noe "alle" har, de sier ikke noe om personen. 1
Rexina Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Hvorfor er denne flyttet til Telefoni og data??
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Hmmmm.......jeg tror nok de fleste som klarer å drive steder i dag må vel være flinke nok for å si det sånn. Ryktene sprer seg fort. Litt avsporing, har heller ikke noe som er in eller ut. jeg har to tattoveringer, den ene vet jeg ikke hvorfor det ble den, men jeg liker den, og det er 4 år siden jeg tok den, den andre er initialene mine. Og ikke alle kan se dem, bare om sommeren i bikini.
Gjest Amster Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Hei. Jeg lurer på en ting, eller flere Hvor i olso anbefales det å ta tatovering, hvor er de flinke og erfarne og reine. Si gjerne i kr.sand også..? Hvor mye er prisen ca, for en sort/hvit tatovering. som er ca 20 cm lang, men ikke så.. svær.. mer lang og tynn. Håper dere kan hjelpe:) Kunst med puls er de beste i Norge, de holder til på Løkka i Oslo og Fredrikstad.
Gjest Gjest_Lucifer_* Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Skjønner ikke at noen ønsker å tatovere seg overhodet jeg da, hm. Nei skal ikke komme med "den" moralprekenen her, men hvorfor er det slik at noen vil seg selv så vondt/dumt. Nå sier jeg ikke at alle tatoveringer er dumme, men mener nok mer dem som tatoverer motiver som i dag er kule, men som gjerne er HELT ute om 10-15 år. Har selv venner som angrer stort på at de valgte å tatovere seg, og noen av dem har jo også helt vanlige tatoveringer. Så hva er det med tatoveringer som er så kult? Det eneste som er "ut" om noer år er deg!
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 28. september 2009 #12 Skrevet 28. september 2009 Det fleste jeg kjenner som er 35+ og som tatoverte seg når de var 18 år angrer på det. De eneste som ikke angrer er de som er litt sånn rocka folk. Når du er 18 år så vet du ikke helt hva du ender opp med av jobb, interesser og stil. Selv har jeg en tatovering på leggen som jeg tok da jeg var 18 år (endelig myndig og kunne bestemme selv) Jeg elsket den gang motivet men nå som 37 år synes jeg det bare dumt. Ser ikke spesielt pent ut heller når jeg har pen drakt og høye heler på meg. (må kle meg pent i jobb). Noen ganger har jeg bukser på bare fordi det ikke tar seg ut (i min jobb) å vise tatovering. Sånn er det noen steder. Mange angrer på det de har fått tatovert. Og selv om de har valgt motivet selv og sto 100% for det den gang de fikk tato så betyr ikke det at de føler sånn for det etter noen år. Og det skal man liksom lever med da.
Gjest Ratka Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Jeg lurer på en ting, eller flere Hvor i olso anbefales det å ta tatovering, hvor er de flinke og erfarne og reine. Si gjerne i kr.sand også..? Hvor mye er prisen ca, for en sort/hvit tatovering. som er ca 20 cm lang, men ikke så.. svær.. mer lang og tynn. Håper dere kan hjelpe:)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Bo I Munkegata virker seriøs og har lang erfaring. Der tok jeg min første for snart 20 år siden, og ikke minst er det viktig at han har lov til å drive det med diplom på veggen. Sjappa i Oslogate ville jeg holdt meg laaangt unna. Vi var der 3 stykker i går = to voksne damer på 35 og 41 år og en tenåring.Av enn fyr med tatoveringer i hele ansiktet ble vi bedt om å gå til et annet rom, fordi vi ikke fant en eneste tatoering smotiv når vi kom inn. Når vi forøkte å gå inn dit, ble vi stoppa av en en ung, stein fløtepus i 20 åra som sa at de ikke hadde tatoveringer der heller, og kasta oss rett ut. Way to make customers!
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 27. oktober 2009 #15 Skrevet 27. oktober 2009 Har tatt på både house of pain og lucky 7 tatoo. Er veldig fornøyd med begge. House of pain var dyrere enn lucky 7....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå